Afgelopen weekend een zeer mooi concours gehad in Oosterwolde. Dit is bij ons om de hoek, dus ik start dan graag beide dagen. Op zaterdag moest ik midden op de dag in de hitte, maar dankzij de wind die er stond was het goed te doen. Prada heeft alles bij elkaar 10 min op de trailer gestaan en we hebben kort ingereden. Het waren niet onze beste proeven, maar toch 1 winstpunt gescoord.
Ik mocht de cap van mijn nichtje lenen, die zou geluk brengen

Zondag toch maar weer mijn eigen wedstrijdcap opgezet, die is vooral iets luchtiger. Zondag mocht ik ook al vroeg in de ochtend, het gevoel was 300% beter dan zaterdag, helaas geen winst, balen, maar het gevoel is het belangrijkste en houden we vast.
Paspoortje; Prada, merrie, net 5 jaar geworden, L2 dressuur, puberende diva, denkt ook dat ze hengst is ( brult t hele terrein bij elkaar

Ons grootste probleem is dat als ze het spannend vind, te diep gaat lopen. Dit is vooral een kwestie van kracht ontwikkelen en ervaring opdoen op vreemd terrein. Prada gaat pas een half jaartje mee, want ze had een mega trailertrauma. Ik heb wekelijks privéles en ga regelmatig naar clinics. Tips zijn zeer welkom maar hou het gezellig! We rijden hooguit 4x per week waarvan 1 privéles, 1 dag naar t bos, 1 dag een staprondje door het dorp en dan nog een keer longeren of dressuurmatig doortrainen. Verder staat ze dagelijks van 8 tot zonsondergang in het land.
Goed de foto's, gemaakt door diverse mensen.

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

8)

9)

10) stoer dier

11)

12)