Mijn verwachtingen? Een stressende pony die alles doodeng vindt en amper de ring door kunnen komen. Realiteit? Doodbrave blije pony die alles prachtig vind en maar een klein beetje spannend

Hoewel we nog lang geen B klaar zijn, vond ik dit concours een goede ervaring om mee te nemen en te kijken waar we nu eigenlijk staan. We hebben dan ook geen winstpunten gehaald, maar daar kwamen we ook niet voor. Ik ging voor de ervaring, voor mezelf, maar vooral voor Zara. Toch vind ik dat we niet bizar slecht hebben gereden met 177 - 172.5 - 175 - 174.5 voor de proeven over het hele weekend.

1. Blije pony haha

2. Op naar de losrijbaan

3. Losrijden in de binnenbak

4. Pretbek. Ja mijn hoofdstel is bruin en mijn zadel zwart

5. Eerste proef zaterdag, dit vond ze wel heel spannend (mensen, kinderen, spandoeken, wind, juryhokje, etc.)

6.

7. Tussendoor stappen voor we de 2e proef gaan rijden

8.

9.

10. Groeten in de eerste proef zondag

11. Tweede proef zondag
En voor degene die zich afvragen waarom we niet zulke beste punten reden:

Aankomende 21 mei hebben we onze volgende kans op een andere locatie! We gaan lekker kilometers maken, veel lessen en vooral veel ervaring opdoen. Ik weet exact alle punten waar we aan moeten werken dus dat komt met lessen wel goed! Die winstpunten gaan heus wel een keer komen, maar het belangrijkste vind ik dat Zara het leuk vindt en ze meer vertrouwen gaat krijgen in de ring (Juryhokjes en auto's bijten namelijk). Over 3 weken gaan we ook weer naar Country Mill voor een zadelcheck / eventueel ander zadel / springzadel.