Dakar heeft tot nu toe nooit moeite gehad met bepaalde oefeningen en we lessen wekelijks om alleen maar beter te worden.
Paspoortje:
Dakar Utopia
1,75m
Ruin
Schimmel bruin geboren
9 jaar
Cartano x ircolando (springgefokt). Maar zijn springtalent valt een beetje tegen.
Super fijn karakter. Zet zich altijd in. Heeft altijd zin en is super vriendelijk.
Goed bedoelde tips zijn altijd welkom. Er zijn nog een hoop werkpunten en daarvoor heb ik goede les. Houdt het vriendelijk

5,5 jaar geleden kwam Dakar bij mij. Heb hem zelf ingereden met hulp van moeder. Had al meerdere pony beleerd.
Zo reden we in het L1 in 2013. Waren correcte brave proefjes.

Wijken toen we in het L2 zaten. (2014)

Ook dameszadel hebben we gereden. Hier liep ie onder normaal zadel M1. (2014). Hier werd hij al mooier! Of ik had beter gepoetst

En dan nu de foto's van afgelopen donderdag in Heesch.
Foto die ik het mooiste vind: uitgestrekte galop.

Zijn uitgestrekte draf doet het ook altijd goed
Vind hiervan zelf dat ik wat rechteroog mag blijven zitten. En handen lager. Hier ben ik met instructeur ook mee bezig.

Aan het einde van de proef op A-C-lijn zit nog een uitgestrekte/middendraf.

Maar de verzamelde draf wordt ook steeds meer bevestigd.

Binnenkomen in galop ging voor een 7. Moest zelfs een x opnieuw, de jury had de verkeerde proef voor zich. Was wel even spannend om dan nog een keer te doen, want stel dat het dan niet meer zo fijn gaat... maar het ging goed!

Na de proeven nog even een fotootje. Ik was zo happy met hem. Werkt altijd hard voor me. De bodem was loeizwaar en dat is hij niet gewend. En toch beide proeven heeft ie lopen zwoegen voor me. Voor en tussen de proeven heb ik bijna alleen maar gestapt. Ik heb hem wel gespaard dus.