Ivorna's 2016

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

anouk97x

Ivorna's 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-16 00:50

Jeetje wat gaat het jaar snel ondertussen al 3 jaren verder en dit jaar wel ons hoogtepunten gehaald, ivorna en ik waren nooit fanatiek met rijden we hobbelende altijd maar wat rond 2016 hebben we heel anders aangepakt en dat laten de fotos nog maar even bewijzen.

Januari:
Afbeelding
Ivorna ging steeds beter en dat resulteerde weer in mooie plaatjes nog heel veel werk vooral mijn houding maar we waren net begonnen om serieus aan het werk te gaan.

Februari: we trainden gewoon even lekker door met veel afwisseling van dresuurmatig tot springlesjes en buitenritjes

Maart: het werd weer lekker weer de bak was fijn dus konden weer heerlijk rijden

Afbeelding

April: trainden we heerlijk zo verder zodat we in mei ons eerste wedstrijd konden rijden.

Mei: ons eerste wedstrijd veel spanning en wat slordigheids foutjes gemaakt maar toch 186,5 punten gereden en 180, veel tips gekregen waar we nog mee aan de slag kunnen.

Afbeelding

Juni: we gingen voor de afwisseling een cross les doen heel veel geleerd ivorna vond het super zelf nog wat spanning maar door ivorna werd dat minder.

Afbeelding

Juli: omdat de crossles zo fijn voelde in jullie nog maar een crossles gedaan ivorna had er die dag niet veel zin in maar goed kunnen afsluiten

Afbeelding

Augustus: gingen lekker veel op buitenrit maar ook aan het werk met dresuur en wat springlesjes genomem

September: omdat het zo lekker weer was gingen we na de plas heerlijk genieten van de zonsondergang

Afbeelding

Oktober: hadden we ons laatste crossles van het seizoen en ons eerste dresuurclinic van tahnee van wenum

Afbeelding

November: hadden we onderlinge wedstrijd op stal en weer een clinic van tahnee

Afbeelding

Afbeelding

December: het jaar is bijna om ik wil in januari me startpas aanvragen en starten daad zijn we nu druk mee bezig en lekker aan het door oefenen

Al bij al was het een top jaar en zou 2017 alleen maar beter worden!

Lous

Re: Ivorna's 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 17:39

Aangezien het hier om een jaaroverzicht gaat verplaats ik dit topic naar EJL-ITP :)

anouk97x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-16 18:01

Oh wist ik niet dankjewel

Aco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 12:46

Leuk overzicht! Hopelijk wordt 2017 opnieuw een leuk jaar voor jullie met veel vooruitgang. Jullie zijn alvast super bezig.

anouk97x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-16 20:44

Aco schreef:
Leuk overzicht! Hopelijk wordt 2017 opnieuw een leuk jaar voor jullie met veel vooruitgang. Jullie zijn alvast super bezig

Dankjewel ik hoop het ook zou vast goed komen!.