Anne was van een vriendin van mij en was fokmerrie. 2 keer ben ik wezen kijken naar haar, en toen besloten dat ik haar echt wilde kopen.
Ze was op dat moment 6 maanden drachtig en vanaf het begin besloten dat het veulen mocht blijven.
Maar goed... 5 jaar geleden was dus de dag dat Anne kwam, ik was zoooo zenuwachtig.

Anne kwam s'avonds omdat ik gewoon naar school moest, het was dus al donker en het regende

Toen zagen we de trailer eindelijk aankomen! Ik mocht Anne uit de trailer halen, was een mooi moment!
Het eerste half jaar hebben we vooral veel gewandeld en geknuffeld. Daarna kwam Fleur dus zijn we begonnen met rijden en voor de kar beleren.
Nu de foto's

1. De eerste keer dat ik bij haar ging kijken.

We gingen veel wandelen.
2.

3. We genoten ook van de sneeuw

4. En toen was het moment bijna daar. Anne zou gaan bevallen. Wat duurde dat wachten lang! En dan is ze ook nog eens 2 weken over tijd

5. En dan ga je de volgende ochtend naar stal, totaal niet verwacht dit aan te treffen....

6. Wauw wat was dat gaaf! Stiekem een paar traantjes gelaten..... Fleur stond al en kwam gelijk aan me snuffelen.. erg mooi... Natuurlijk snel mijn moeder gebeld en die is gelijk wezen kijken. Net zoals Anne's vorige eigenaar en een vriendin met haar moeder. We zijn even gebleven en daarna hebben we moeder en dochter en alleen gelaten.
Trotse mama

7. Fleur werd groter en ze mocht mee wandelen.

8. Na een tijdje ben ik begonnen om met Anne te springen, dat vind ze erg leuk!

9. Ook heb ik nog even op haar gereden maar we zijn al best snel overgestapt op de kar. Helaas doen we dat nu niet meer. We zijn ook naar een kinderfeestje geweest en hebben we op koningsdag kindjes rondgereden, was een beetje spannend maar erg leuk!

10. Ook zijn we voor het eerst wezen zwemmen. Eerst vond ze het niet leuk, nu wil ze het water niet meer uit

11. Ze vind het ook erg leuk om zichzelf vies te maken.. ik vind het iets minder leuk....

12. 3 jaar geleden kocht ik nog een pony, Mini shet Nikita

Bijna 2 jaar geleden kocht ik er nog een mini bij, dit is mini pony Madee

13. Anne is ook erg lief voor kindjes

14. Al bijna 2 jaar mijn heerlijk kudde

15. Nog elke dag blij met Anne en op naar de volgende jaren!
http://boktimg.nl/img/m/uq0Qtd.jpg
Bedankt voor het kijken