Een jaar lang tinker Gigy

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
scheffersxx

Berichten: 287
Geregistreerd: 17-02-14
Woonplaats: Het mooie Uden

Een jaar lang tinker Gigy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-16 21:41

2016 was/is een mooi jaar

Gigy en ik hebben weer veel leuke dingen gedaan en we zijn alleen maar meer naar elkaar toe gegroeid <3

Kijk en geniet van ons jaar:

Januari begon met sneeuw *\o/* *\o/* ik heb Gigy nog nooit zo zien uitsloven haha
Afbeelding

Februari: in februari kregen we pech met de trailer en moesten we wachten op de ANWB en wat doe je dan in tussen tijd?! Juist dan ga je gewoon met pony door de burger king drive 8-)
Afbeelding

Maart: in maart was Gigy alweer 3 jaar officieel van mij. Dit moest Gigy natuurlijk op haar eigen manier laten merken -O-
Afbeelding

April: in april reisde we helemaal af naar Almere om daar een fotoshoot te doen bij de bloesem bomen
Afbeelding

Ook kreeg ik in april van een hele lieve kennis haar oude karretje. En kocht ik mijn eigen tuig. Na ruim een jaar niet voor de kar te hebben gestaan en in totaal nog geen 10 keer voor de kar te hebben gestaan hebben we haar in gespannen en konden we zo weg rijden <3
Afbeelding

Mei: in mei genoten we van het lekkere weer en gingen we onder andere naar Herperduin (lekker dichtbij huis )
Afbeelding

Juni: in juni huurde ik een jurk die voor een fotomeeting bedoelt was alleen ging de meeting niet door door slecht weer. Dus kwam Marlou langs om foto's te maken met deze gave jurk
Afbeelding

Juli: in juli stonden we op de battie!!!! Het blad van het Nederlandse Stamboek voor Tinkers
Afbeelding

Ook hadden we in juli nog een fotoshoot op het strand door patty de groot fotografie
Afbeelding

Augustus: eind augustus hadden mijn vriend en ik vakantie en genoten we een aantal keren samen van Gigy op de prachtig bloeiende hei
Afbeelding

September: in de laatste week van onze vakantie gingen we nog even met zijn 3e naar het strand <3
Afbeelding

Ook pakte ik in september mijn camera bij de hand om wat zonsondergang foto's te maken van Gigy
Afbeelding

Oktober: hadden we een portfolioshoot van Anne Balder <3
Afbeelding

November: begonnen we de ritjes met de kar flink op te pakken en kwamen we hierin samen tot rust
Afbeelding

December: deze maand is nog maar net begonnen, niets speciaals op de planning staan lekker genieten van elkaar
Afbeelding

2016 was een top jaar met vele mooie en dierbare momenten als herinneringen... Tussendoor gingen we veel op buitenrit maakte we een sprongetje, dressuurde we af en toe en reden een paar wedstrijdjes!!

Annalies03

Berichten: 567
Geregistreerd: 01-12-16

Re: Een jaar lang tinker Gigy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 21:42

wat een leuk beestje heb je! en wat tof dat je er zo veel mee kunt.

Lisa_WB

Berichten: 820
Geregistreerd: 07-06-13
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 21:43

Leuk jaar achter de boeg zo te zien! Heel veel plezier samen in 2017!

En wat is ze toch mooi <3

Anoniem

Re: Een jaar lang tinker Gigy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 10:19

Ze is prachtig. <3 <3

Steph_Lana

Berichten: 496
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: venhuizen

Re: Een jaar lang tinker Gigy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 14:13

leuk om te zien!