Hudson Krack C x Jazz 4,5 jaar

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Appaloosa9
Berichten: 622
Geregistreerd: 07-06-11
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Hudson Krack C x Jazz 4,5 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 08:58

Ohh ik weet het al :+

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Hudson Krack C x Jazz 4,5 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-16 10:08

Appaloosa, hahaha klopt is het Maalwater , hele fijne stal +:)+ hahaha waar ken je me van ;) nu maak je me nieuwsgierig :o

Dank je wel Deertje, heb je ook een Krack , wat leuk .. we zitten ook in het nakomelingen topic van Krack ;)

amiraanouk
Berichten: 304
Geregistreerd: 22-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 15:13

moniek21 schreef:
Amiraanouk, ik ben jou natuurlijk geen verklaring schuldig... maar ik mag starten wat ik wil t/m het ZZL .dus voor de punten hoef ik niet te starten , maar puur alleen voor zijn ervaring.
Ik start ongeveer 1 x in de maand een wedstrijdje ( de laatste was de hippiade in september ) en hij loopt 3 x in de week onder het zadel en een keer aan de longe ...

Je mag ook starten wat je wil en hoe vaak je wil. Ik zeg alleen wat ík zou doen. :)

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 16:06

amiraanouk schreef:
moniek21 schreef:
Amiraanouk, ik ben jou natuurlijk geen verklaring schuldig... maar ik mag starten wat ik wil t/m het ZZL .dus voor de punten hoef ik niet te starten , maar puur alleen voor zijn ervaring.
Ik start ongeveer 1 x in de maand een wedstrijdje ( de laatste was de hippiade in september ) en hij loopt 3 x in de week onder het zadel en een keer aan de longe ...

Je mag ook starten wat je wil en hoe vaak je wil. Ik zeg alleen wat ík zou doen. :)

Dan lijkt het me ook niet nodig om op te merken dat jij het anders zou doen ;)

Wat een fijn paard!

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-16 16:37

Amiraanouk, van stilstaan worden ze ook niet sterker ;) en met starten wat ik wil bedoelde ik het niet zoals jij het leest ... ik heb ZZZ met winst gereden en mag met elk paard elke klasse starten t/m het ZZL .. maar gezien zijn leeftijd is dat het L , ik hoef dus niet te starten voor de punten om te promoveren. Ik vind het ook erg leuk om selectie wedstrijden te starten ipv reguliere wedstrijden.. dan doen we dus ook ;)

Laurie, dank je wel .

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 17:23

amiraanouk schreef:
moniek21 schreef:
Amiraanouk, ik ben jou natuurlijk geen verklaring schuldig... maar ik mag starten wat ik wil t/m het ZZL .dus voor de punten hoef ik niet te starten , maar puur alleen voor zijn ervaring.
Ik start ongeveer 1 x in de maand een wedstrijdje ( de laatste was de hippiade in september ) en hij loopt 3 x in de week onder het zadel en een keer aan de longe ...

Je mag ook starten wat je wil en hoe vaak je wil. Ik zeg alleen wat ík zou doen. :)


Ik ben wel heel erg benieuwd hoe jij het zou doen. Kun je mij een voorbeeld geven van een trainingsschema wat jij voor een 4.5 jarige zou aanhouden?

GerenGer

Berichten: 1009
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 19:58

Erg mooi paard en knap dat je al zoveel met hem hebt bereikt op een nog vrij jonge leeftijd!
Was trouwens wel benieuwd wat voor effect het hoofdstel heeft die je op de laatste foto's om hebt.
Ik zie zelf ook steeds meer op wedstrijd mensen hiermee rijden. Loopt de jouwe hier beter op?

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 21:13

vibabu schreef:
amiraanouk schreef:
Je mag ook starten wat je wil en hoe vaak je wil. Ik zeg alleen wat ík zou doen. :)


Ik ben wel heel erg benieuwd hoe jij het zou doen. Kun je mij een voorbeeld geven van een trainingsschema wat jij voor een 4.5 jarige zou aanhouden?


Mijn gedachte.

Nergens op gebaseerd die opmerking.

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Hudson Krack C x Jazz 4,5 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-16 22:29

Gerenger... dit heb ik al meerdere keren uitgelegd in het topic ;) .. maar ik ben daar mee gaan rijden omdat ik het gevoel had dat hij bij het andere er steeds achter kroop en niet wilde aannemen. Toen ben ik na meerdere reacties van andere mensen die al met zon hoofdstel reden hem toch maar gaan proberen, de 2e dag dat ik er mee reed begon hij zelfs aan Mn hand te trekken ... nooit meer veranderd ;)

Appaloosa9
Berichten: 622
Geregistreerd: 07-06-11
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Hudson Krack C x Jazz 4,5 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 18:08

Ik dacht dat als ik het goed hebt dat je werkt in Alkmaar beveiliging NS

Babootje

Berichten: 26519
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 18:37

moniek21 schreef:
Amiraanouk, ik ben jou natuurlijk geen verklaring schuldig... maar ik mag starten wat ik wil t/m het ZZL .dus voor de punten hoef ik niet te starten , maar puur alleen voor zijn ervaring.
Ik start ongeveer 1 x in de maand een wedstrijdje ( de laatste was de hippiade in september ) en hij loopt 3 x in de week onder het zadel en een keer aan de longe ...

amiraanouk schreef:
Je mag ook starten wat je wil en hoe vaak je wil. Ik zeg alleen wat ík zou doen. :)


Amiranouk, ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat Moniek bedoelt. Een paard met zoveel talent als Hudson hoef je niet zoveel te oefenen om een proefje op L niveau mee te rijden. Jij moet misschien al heel veel oefenen om met jouw paard de B door te komen. Moniek is ook begonnen in de L. (Omdat ze al ZZL heeft gereden) Die hoeft dus ook niet de B door te rijden. Dus zij heeft vergeleken met jou nog maar een paar wedstrijden met hem gereden. Zoveel is dat dus niet.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 18:53

:Ik vind hem voor zo een jong ding toch al aardig lopen hoor al sterke acherhand en al op eigen benen! Heel knap en mooi beest! Voor je het weet vlieg je zo alle klasses door als je er nu al zo uit komt en hij galopeerd ook al behoorlijk berg op waarts wat ik zo zie dus gewoon lekker plaatsen hoor

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Hudson Krack C x Jazz 4,5 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-16 00:18

Linsxdot, dank je wel. Klopt die galop daar heeft hij geen moeite mee en pakken we ook echt lekker mee zodat hij na het draf werk even kan " uitrusten " ;)

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-16 00:19

Appaloosa9 schreef:
Ik dacht dat als ik het goed hebt dat je werkt in Alkmaar beveiliging NS


Ja dat klopt helemaal :)

Kalab

Berichten: 175
Geregistreerd: 15-11-16

Re: Hudson Krack C x Jazz 4,5 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 00:28

Ik heb helemaal geen tips of op-/aanmerkingen, maar ik wilde toch graag even zeggen dat ik vind dat je een prachtig paard hebt en érg netjes rijdt. Mijn complimenten dus en ga zo door. :D

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Hudson Krack C x Jazz 4,5 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-16 00:51

Kalab , wat super lief , dank je wel :)

Electra63

Berichten: 17946
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Hudson Krack C x Jazz 4,5 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 00:59

Ik heb ff in je vorige topic gespiekt ;), maar ik wil je zeker een compliment maken hoe fantastisch hij er uit ziet. Hij heeft een heel aansprekend hoofd. Met jouw ervaring en zijn talent, zal jij je vast selecteren !

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Hudson Krack C x Jazz 4,5 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-16 02:03

Electra, vind ik heel erg lief dat je dat zegt :) we doen ons best samen en plezier en zijn welzijn staan voorop ;)

Firstofjuly

Berichten: 261
Geregistreerd: 10-07-10
Woonplaats: Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 01:24

Leuk paard hoor, dat komt wel goed met jullie!

0407Tamar

Berichten: 599
Geregistreerd: 20-04-14

Re: Hudson Krack C x Jazz 4,5 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:35

Gaaf dier, aan de afstamming ligt het i.i.g. niet! Heeft hij niet die karaktertrekjes van Jazz? Staan er nogal bekend om moeilijke paarden te zijn. Mooie combie

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Hudson Krack C x Jazz 4,5 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-16 19:02

Tamar, het is een heel fijn braaf en meewerkend dier .. ik kan hem niet als een typische Jazz , Krack of Belisar aanmerken ;)

R_emkee

Berichten: 3463
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Hudson Krack C x Jazz 4,5 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 08:10

Lekker dier is het toch ook :D ;)
Mooie combi jullie samen ook succes nog verder ;)

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Hudson Krack C x Jazz 4,5 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-16 12:44

Dank je wel Remke lief van je :)

Narcissa
Berichten: 3054
Geregistreerd: 29-03-15

Re: Hudson Krack C x Jazz 4,5 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 13:22

Ik vind het er heel goed uitzien! Doe zo verder!

L vind ik trouwens zeker niet overdreven voor een 4.5 jarige. Zó veel moeten ze daar uiteindelijk niet voor kunnen. Ik vind jouw paard beter lopen dan vele oudere paarden in het L die ik ken.

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Hudson Krack C x Jazz 4,5 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-16 15:53

Dank je wel XLes leuk om te horen .