Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een topic heb gemaakt van Flicka, dus ik dacht dat wordt wel weer eens tijd

Begin Juni zijn we na een hele lange wedstrijdpauze weer voor het eerst gestart, en niet zonder succes! We reden naar 184 en 201 punten, waarnaar de teller stond op L1+5

2 dagen daarna zijn we weer gestart, ik heb nog nooit zo fijn gereden! Wat werd beloond met 226 en 184 (puntenverschil snap ik nog steeds niet helemaal, maar goed

Helaas zijn er van die 2 wedstrijden geen foto's gemaakt, maar van de volgende gelukkig wel

We zijn begin juli voor de laatste keer L1 gestart, wat weer heel fijn ging en resulteerde in 196 en 186 punten, we waren dus alweer L2 startgerechtig

In de zomervakantie hebben we geen wedstrijden gereden, maar wel veel foto's gemaakt en we zijn op trainingsweek geweest

M'n Rechterhand

M'n Rechterhand

2 Weken geleden zijn we dan eindelijk voor het eerst L2 gestart! Het was even spannend of we wel konden starten omdat Flicka wat last had van haar tanden, we reden dus al een tijdje bitloos.. wat eigelijk heel goed ging!

Het doel is om hard door te trainen en dan in het outdoorseizoen ons M1 debuut te maken tussen de paarden!
Bedankt voor het kijken!