EmptyWords schreef:Trekken en plukken valt wel mee, ts maakt een ophouding zodra pony zich eruit drukt. Wat wel te zien is is, is dat de teugels te.lang zijn en de handen van ts op haar bovenbenen lijken te liggen. Hierdoor zet je jezelf vast ( zelfs als het iet zo voelt, werk je hierdoor heel erg terug in de mond van de pony).
Teugels korter en hand naar voren, maar dan ook echt naar voren. Vanuit daar moet hij gaan zakken. Dan zal het liever lui dan moe ook minder worden.
Wel n gave foto en een topbrave pony!
Hier kan ik wat mee dankjewel, ik had vroeger heel veel last van piano handjes, mijn handen zijn altijd mijn zwakke punt geweest, houd ze nu rechtop maar ind te laag, moet voor mezelf meer een knikje in mijn armen maken. Ik ben geen wedstrijdruiter, altijd recreatief gereden en rijd vooral voor mijn plezier.
Ik en de pony zijn nog geen maand een combinatie dus ook wij moeten nog aan elkaar wennen.
Reacties als pluk werk zonder verdere tips kan ik weinig mee, commentaar is niet erg maar wel graag opbouwend zodat ik er wat mee kan