Afgelopen zomer ben ik met mijn paard naar de KNHS instructieweken geweest. We hebben echt een ongelofelijk leerzame week gehad die ik graag met jullie wil delen!
Cinnamon was helemaal in zijn element in de luxe van het KNHS centrum.Even voorstellen: Cinnamon (v. Carry Gold) is 8 jaar niet in handen geweest en dus ook pas met 8 jaar geruind. Hij is een ontzettend sterke Oldenburger
. Het is geweldig om met zo'n puur paard te werken ondanks dat het af en toe ontzettend moeilijk is. Hij kan helaas niet bij andere paarden omdat hij te agressief is, maar dat neemt niet weg dat het een geweldig paard is om mee te werken. Ik heb nog nooit zo'n sterke band gehad met een paard en we hebben samen altijd lol voor tien!Een half jaar geleden was ik zo vaak van hem afgevallen met serieuze verwondingen tot gevolg dat ik nauwelijks meer durfde te rijden. Mijn moeder heeft ons toen ontzettend gesteund met lessen en trainingen, en uiteindelijk heeft ze ons dus zelfs naar deze trainigsweek gestuurd waar ik haar heel dankbaar voor ben!
Video met foto's en filmpjes van de trainingsweek: https://www.youtube.com/watch?v=ZQk6cgbFQGA

Even het opstapje inspecteren.

Ondanks dat hij normaal heel agressief is en niet bij andere paarden staat maakte hij toch wat vriendjes

Super trots op zijn vooruitgang

Bedankt voor het kijken! Laat je een berichtje achter?

!
Hoeveel doe jij je beugels meestal korter als je gaat crossen (even uit nieuwsgierigheid hihi)?