Na een jaar weer op het paard; Marinka (22) aan de bak!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ann_moi

Na een jaar weer op het paard; Marinka (22) aan de bak!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-16 11:50

Hoi allemaal,

Na een dik jaar niet meer te hebben gereden omdat mijn bijrijdpony was verkocht, maar ik nog wel regelmatig bij mijn rijmaatje (kvulden) over de vloer kwam om lekker bij Marinka en Rosie te komen poetsen om toch nog wat paardenlucht op te snuiven, heb ik in juni voor het eerst op Marinka gereden.
Marinka is een ontzettend lief, leuk en werkwillig paard van 22. Lange tijd heeft ze vooral lekker buitenritjes gemaakt, toen nog samen met mijn vorige bijrijdpony Armani.
Omdat er langzamerhand toch een leuke verzameling aan foto's ontstaat wilde ik ze toch even plaatsen.
Vooral omdat na heeeeeel hard werken van de eigenaresse het is gelukt haar weer in de trailer te krijgen en mee te nemen naar Bussloo waar we beiden heerlijk hebben gereden. Wat een overwinning! En wat een bewondering heb ik voor het doorzettingsvermogen van haar eigenaresse! :)
Ik ben echt ontzettend blij dat ik dit ontzettend veelzijdige blije paard mag rijden, ze is zo ontzettend leuk. En daarnaast is het er nog altijd erg gezellig ook. :D

Dan hier wat foto's :)

Dit was onze eerste keer rijden samen, ik na een jaar niet meer in het zadel te hebben gezeten toch wat serieuzer aan de bak. Doordat het een beetje onverwachts was heb ik dan ook geen rijbroek en chaps aan.

Afbeelding

Afbeelding

Bij de eerste keer Bussloo was alles wel een beetje spannend, toch ging ze wel de waterbak in :D Ik was even bang dat ze zou gaan liggen...

Afbeelding

Maar uiteindelijk kon ze ook zonder stofzuigeren er doorheen :)

Afbeelding

Ennnn Galop! :D Wat een blijhoofdigheid :)

Afbeelding

Afbeelding

Gisteren hebben we voor het eerst samen in de bak gesprongen, en dat ging ook erg leuk, ze trekt zo fijn aan op de hindernis, en is erg goed in zelf afstanden inschatten. Omdat het voor mij zo'n 4 jaar geleden was dat ik voor het laatst echt gesprongen had zie ik dat ik nogal overdreven naar voren zit. :')

Afbeelding

Afbeelding

Ik hoop dat jullie haar net zo leuk vinden als ik. :D

kvulden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 14:04

Oeh ik zit met rode wangen dit te lezen. Wij, Marinka en ik zijn ook heel blij met jou. *\o/*

En dat was zeker onverwacht, want er rijd niemand, behalve ik op Marinka :P maar omdat we je gezelschap zo fijn vinden en we al weer een hele tijd samen rijden.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 14:26

Knap paard, je zou haar geen 22 jaar geven! :)

Zapje

Re: Na een jaar weer op het paard; Marinka (22) aan de bak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 14:35

Ziet er heel leuk uit! :)

kvulden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 15:02

Dank je Solleke_Noah

Nee ze ziet er goed uit inderdaad. De tandarts is pas geweest en die zei dat ook van haar gebit. Dus we hopen nog heel wat jaartjes van haar te genieten. ;-)

Kalender7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 16:38

Ze ziet er goed uit voor haar 22!

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-16 19:38

Jaa absloluut! En ze is in haar hoofd ook nog lekker jong en eigenwijs. Totaaaaaal geen oude dame nog. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 09:36

Solleke_Noah schreef:

Was mijn eerste gedachte ook!

Leuk stel zo samen +:)+

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-16 21:01

[***] schreef:
Solleke_Noah schreef:

Was mijn eerste gedachte ook!

Leuk stel zo samen +:)+

Dankjewel! :D