Na twee weken rust (door het warme weer vooral) heb ik Harley vandaag weer gereden.
Omdat hij een scheur in zijn tandvlees had, ([MD] tandvlees gescheurd wat doen?) ben ik naar stal gegaan met de gedachte om bitloos eens te proberen. Een vriendin stelde dat namelijk voor en ja waarom ook niet?
Het vertrouwen tussen ons zit goed, al zijn er enkele rijtechnische mankementjes die met les en training wel opgelost kunnen worden.
Hij reageert namelijk enorm slecht op mijn binnenbeen, in draf en galop breekt hij er doorheen en wijkt dus van de hoefslag af.
Een andere vriendin is mee geweest en heeft enkele foto's gemaakt.
Ik heb voornamelijk gestapt en enkele rondjes draf gedaan. In stap en draf heb ik dan vooral gefocust op het op de hoefslag blijven wat na enkele rondjes wel goed lukte.
Buiten in een weitje heb ik even galop gedaan maar dan zit er helaas geen stuur op.
Eerst lekker poseren in de bak

En daarna even naar buiten

Stappen

Draf moment

Galop

Er zijn nog meer foto's (100 namelijk) maar heb voorlopig alleen deze van haar gekregen.
Harley is nog jong en wordt dus maar 2x per week gereden en 1x doen we grondwerk.
Let wel, dit onderdeel is rijden ITP en dus niet rijtechnische tips.
Angela schreef:Moderatoropmerking:We begrijpen dat jullie graag advies willen geven aan TS, en dat TS daarop wilt reageren. We willen jullie wel vragen om op jullie toon in de berichten te letten. En reageer niet op de man, maar op de bal. Alvast bedankt.