Vandaag was het zo ver, ons debuut in het ZZ-Licht en wat voor een! we hebben twee fijne proeven kunnen rijden. In de eerste proef slopen nog wat schoonheidsfoutjes, maar de tweede proef heb ik letterlijk met een smile uitgereden, heerlijk

Het doel was een winstpunt halen, maar bij de prijsuitreiking bleken we voor de 1e proef 61,75% te hebben gescoord en voor de 2e proef 65%. Dit was goed voor 2x een 2e plek en daarbij ook dat we meteen 3 winstpunten op de teller kunnen zetten

O.a. mijn beste vriendin was vandaag mee om foto's te maken van de proeven en deze wil ik graag met jullie delen! Maar eerst nog wat informatie over Busted voor de geïnteresseerden. Busted is een 10 jarige ruin van Democraat. Ik heb hem vanaf 5,5 jarige leeftijd en heb hem vanaf licht aangereden geheel zelfstandig opgeleid. Het is een heerlijk paard om mee te werken. Intelligent, veelzijdig, een beetje autistisch

Hopelijk genieten jullie van de foto's, veel kijkplezier!

1. Binnenkomen in verzamelde draf

2. Schouderbinnenwaarts links

3. appuyement rechts

4. appuyement links

5. Uitgestrekte stap

6. Uitgestrekte draf

7. Uitgestrekte galop diagonaal

8. Verzamelde galop

9. Vliegende wissel

10. Klopje na een goede pirouette

11. Na het groeten, trots!

12. Onderonsje bij het afzadelen

13. Familiefoto

14. En als afsluiter zijn knappe smoeltje nog een keer

Bedankt voor het lezen en kijken! Rijtechnisch commentaar hoeft niet persé, we worden super begeleid! Een reactie is natuurlijk altijd leuk