Eerste Eper Paardenvierdaagse met Fjord Winnie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jets

Eerste Eper Paardenvierdaagse met Fjord Winnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-16 00:15

Hoi allemaal!

Nadat ik mijn vriendinnen Simone en Shirley vorig jaar mee zag doen aan de Eper Paardenvierdaagse leek het mij super leuk om mee te doen! Dus ik heb me ingeschreven en werd uitgeloot *\o/* Ik had een leuk plekje voor Winnie gevonden waar ze lekker op de wei kon staan.

1. Shirley wilde Winnie wel naar Epe rijden met de trailer :D Ook mijn stalen ros mocht mee 8-) :')
Afbeelding

De week begon maandags helaas niet zo leuk. Ik mocht in het appartement van iemand die er die week niet zou zijn. Eenmaal daar aangekomen kreeg ik de woningbouw aan de deur met de mededeling dat mevrouw de huur al maanden niet betaald heeft en de woning woensdag ontruimt zou worden. -O- Ik heb snel mijn spullen weer weggehaald om te voorkomen dat deze ook meegenomen werden. Eenmaal bij Winnies plekje aangekomen werd ik ontvangen door super lieve mensen die direct een caravan voor me geregeld hebben *\o/* Ik mocht daar op het terrein slapen, gezellig dicht bij mijn paard :j

2. Maandag was ook de TREC clinic waar ik aan mee deed. Dit was echt super leuk om te doen en hier heb ik ook al een apart topic van aangemaakt [TEN-ITP] TREC clinic tijdens de Eper Paarden4daagse met Fjord Winnie.
Afbeelding

Dinsdag was het tijd voor de eerste rit :j Ik reed met Winnie naar Shirley om haar en haar haflinger Roos op te halen. Op het startterrein stond Simone op ons te wachten (iets te lang, oepsie, sorry Simone :+ ) en vanaf daar begonnen we de rit :j. We hebben dinsdag in totaal 26 km gereden. Karen Fotografie stond op de heide te fotograferen dus ik heb wat foto's nabesteld :D

3. Goed ingepakt op pad, we laten ons niet tegenhouden door de regen :Y) Winnie die baalt dat ze niet voorop mag :=
Afbeelding

4. :wave:
Afbeelding

5. Winnies haat aan water hoofd :')
Afbeelding

6.
Afbeelding

Woensdag was er een lange route van 32 km. Shirley en Simone wilden graag de lange route rijden, maar ik de korte. Toevallig stond Winnie naast een andere Fjord in de wei, de eigenaresse wilde ook de korte route doen. Omdat zij verder niemand had om mee te rijden was dat snel geregeld +:)+ Samen gingen we op pad, eerst hebben we Shirley en Simone opgehaald. Het begin van de route was gelijk, na een tijdje namen wij de afslag en gingen we met z'n tweetjes verder :j Halverwege kwamen we nog iemand op een fries tegen die ook alleen reed en zich dus gezellig bij ons aansloot :) We hebben die dag in totaal 25,84 km gereden.

7.
Afbeelding

Ik ben gek op foto's en wat vond ik het stiekem jammer dat we nu alle fotografen op de lange route misliepen. Dit was ik net aan mijn rijmaatjes aan het vertellen, toen ik daar de laatste kilometer ineens in de verte een rood petje zag verschijnen. Ik twijfelde nog even, maar het kon bijna niet anders - daar was Amanda Melchior die nog wat leuke foto's van ons gemaakt heeft *-:)

8. Gezellig samen
Afbeelding

9. En nog eentje alleen. Jaja, mijn regenjasje was spontaan ineens uit :roll: :P
Afbeelding

10. Omdat Winnie & Yoshi zo goed gingen samen tijdens de rit besloten we ze gezellig samen op de wei te zetten. Vanaf dat moment stonden ze alleen nog maar zij aan zij te eten :+:
Afbeelding

Donderdag kon ik de hele rit weer gezellig uitrijden met Shirley en Simone. Mijn "stalgenootje" nam een rustdag voor haar fjord dus we waren weer met ons drieën. We hebben 29,68 km gereden.

11.
Afbeelding

12. De pauzeplek was bij het Heerdestrand :)
Afbeelding

13. Wiehoeee
Afbeelding

14.
Afbeelding

15. Toen ik terug kwam werden we warm begroet door het gehinnik van Winnie's nieuwe fjordenvriendinnetje. Winnie begon in de wei direct wat rondjes om haar heen te rennen. Echt leuk om te zien dat ze elkaar leuk vinden, want ze heeft nog nooit sociaal verdrag vertoont naar andere paarden _O- Ze wordt eigenlijk altijd weggejaagd :=

16. 's Avonds was er een super gezellige bbq met daarna een feestavond in de tent!
http://boktimg.nl/img/m/3Fxdp8.jpg

Helaas hoorden we op donderdagavond dat de organisatie aan het kijken was of de rit van vrijdag wel door kon gaan. Door de hevige regenval konden sommige mensen niet meer van het startterrein af komen en ook de routes werden alleen maar zwaarder. Vrijdagochtend besloten ze helaas dat de rit niet door ging. Daarom besloot ik om de optocht door het centrum van Epe wel te rijden :j We hebben 13,34 km gereden.

16.Met wat spullen die de staleigenaresse nog had liggen gingen we op pad :=
Afbeelding

En toen was het alweer voorbij! -O- De week ging veel te snel! Ik heb het echt super leuk gehad en wil Shirley nogmaals bedanken dat ik weer met haar mee mocht rijden *\o/* Het was super gezellig en ik hoop dat we volgend jaar weer ingeloot worden!!

Kalender7

Re: Eerste Eper Paardenvierdaagse met Fjord Winnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 01:20

Dit zullen fijne dagen zijn geweest. Ziet er super uit!

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 01:23

Ziet er heerlijk uit :j

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 09:17

Was gezellig!! Op naar volgend jaar!

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-16 19:45

Correctie: we werden dus niet uitgeloot maar ingeloot :') thanks shir :p

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 22:32

Ziet er heerlijk uit! Vooral die border collie drijf-achtige acties van Winnie. :')

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 16:30

:D

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 16:34

Leuk topic Jetske! Wat was het een gezellige week! :D

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 23:00

Ziet er heerlijk uit zeg!

testes76

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 12:47

Gaaf zeg +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 13:05

Epe! Ik herken het plekje waar jullie gelogeerd hebben ook en het zijn inderdaad mensen met een heel groot hart. Ziet er uit als een gezellige week!

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-16 09:51

Wat leuk dat je het herkend! Ik wil er volgend jaar zeker weer staan :j

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:23

leuk verslag, hopen dat we volgend jaar weer ingeloot worden en dat we beter weer hebben. De kans word steeds kleiner helaas... Na 6 jaar wil ik het echt niet meer missen.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 11:46

Joh, de mensen die nu gereden hebben. Houden dezelfde kans. Als je een jaar uitgeloot wordt, dan pas wordt de kans kleiner.

Onwijs leuke foto's. Altijd heerlijk sfeertje in Epe

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 11:49

Heerlijke foto's, weer even terug in Epe :D !

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 13:36

Knap van jullie, ziet er heerlijk uit en ook gezellig!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 16:56

Suzan_bobar schreef:
Joh, de mensen die nu gereden hebben. Houden dezelfde kans. Als je een jaar uitgeloot wordt, dan pas wordt de kans kleiner.

Onwijs leuke foto's. Altijd heerlijk sfeertje in Epe

oh ja natuurlijk! zelfde kansen inderdaad