Vorige week mocht ik voor de 4e keer deelnemen aan de Eper Paardenvierdaagse.
Ik nam mijn paard Casanova voor het eerst mee. Ik heb hem in oktober jl gekocht (zie hier: [ITP] Mijn nieuwe aanwinst: Casanova! )
In de tussentijd hebben wij al ontzettend veel gedaan:
Wij hebben al veel heerlijke ritten gemaakt
Al 4 goed uitgereden endurance wedstrijden gereden
Afgelopen winter gelest bij een rijvereniging
Proefles voor privéles gehad (waar we vanaf volgende week mee door gaan!)
En natuurlijk: ontzettend veel plezier gehad met elkaar en onwijs genoten van alle ritten die we samen al gemaakt hebben.
Natuurlijk mocht de Eper Paardenvierdaagse niet in lijst ontbreken.
2 januari zat ik al weer vroeg voor de PC om ons in te schrijven voor deze fantastische week.
Een paar weken later kreeg ik bericht dat we ingeloot waren voor de vierdaagse!
Weken voor de vierdaagse ben ik druk geweest met de voorbereidingen van mijn verblijf. Mijn lieve vriendin Joyce kon er helaas niet bij zijn dit jaar, dus ik moest op zoek naar een tent en andere spullen die ik nodig had. Mijn buren hadden de perfecte tent voor mij liggen. Zelf op te bouwen en voldoende ruimte om te slapen en voor mijn troep.
Eindelijk brak de week van de vierdaagse aan. Ik ben er op maandag naar toe gegaan, zodat paard even kon wennen aan zijn plekje voor de komende week.
Eenmaal aangekomen mocht meneer eerst even op stal. Het had die zondag zo ontzettend geregend dat alles nat en modderig was. Later op de middag heb ik hem buiten gezet. De wei waar hij stond was prima te doen.
En toen was het eindelijk dinsdag. De dag van de eerste rit.
Ik heb de hele week met mijn vriendinnen Shirley en Jetske gereden. Helaas stonden we alle drie op een andere plek, dus we troffen elkaar elke dag bij Shirley haar verblijfplaats.
Vanaf daar reden we samen naar het start terrein en konden we beginnen aan de rit.
Dinsdag:

Woensdag:

Donderdag:

Vrijdag:
De rit van vrijdag ging door de hevige regenval niet door. Ik heb die dag zelf nog gereden en 's avonds nog mee gereden met de intocht door het dorp.

Het was een heerlijke week. Casanova was su-per braaf!
Ik ben zo blij met mijn koele kikker paard!
Bedankt voor het kijken en wie weet tot het volgende topic!
Liefs, Simone.