Op 4 juni ben ik met mijn D pony Larry Andy afgerezen naar Ermelo voor de jaarlijkse Connemara dag!
Er hing zoals altijd een gezellige en sportieve sfeer en het was een geslaagde dag.
We hebben gesprongen en ook voor het eerst dressuur gereden. Dressuur rijden is niet echt Larry's ding maar omdat ik dit jaar maar 1 pony bij me had en Ermelo nog best een eindje rijden is hebben we het toch maar gewoon gedaan.

Ik zal Larry even in het kort voorstellen!
Larry Andy, op stal meestal Lerrie of Ler genoemd, hij is een 7 jarige ruin met een stokmaat van 147cm. Een ontzettend knuffelkont en héél erg ijverig! M springen en nu dus ook B dressuur.
De kwaliteit van de foto's is helaas wel enorm naar beneden gegaan door het uploaden op Facebook en daarna bokt..

En uit 500 foto's kiezen was ook nog best moeilijk..

We begonnen de ochtend met dressuur rijden!
1. Wat losrijden!

2.

3. En op naar het serieuze werk.

4.

5.

6. Tevreden baas en lieve pony

Tussen het dressuur en springen zat een hele tijd dus zijn we naar het grote grasveld gegaan om wat foto's van Larry te maken.

7.

En dooorrr!
8.

9.

10.

Na al het rijden heeft Larry de rest van de middag lekker uitgerust in stal, daarna was het tijd voor de parade en prijsuitreiking!
In de parade reden ongeveer 50 Connemara pony's mee.
11.

Tot mijn verbazing hadden we 188,5 en 193,5 punten in de dressuur! Met een gemiddelde van 191 punten haalden we een 5e plek.

Ook het springen was goed gegaan en dat werd beloond met een 2e plek!
12.

13.

14. Zonder gekke bekken trekken kan Larry niet door het leven.

En dat was het alweer! Ik vond het een hele leuke dag en ben trots op mijn witje.