Sinds ik 19 mei mijn bekken en staartbeen heb gebroken opmeerdere plekken en dit jaar waarschijnlijk niet tot heel weinig kan rijden heb ik besloten dat Sylke haar mag rijden zovaak ze wil. Vroeger verzorgde ze haar pittige moeder Cisco. Die is inmiddels met pensioen (21 jaar)
Sylke rijdt wekelijks bij manege de ponyhof en ze is zeker geen prof. Ze doet samen met Lady haar best om gewoon lekker en ontspannen te rijden. Pony is wel eens schrikkerig en wat sensibel.
Info over Lady. Ze is Z1 met geloof ik 7 winstpunten en ze is L springen op concours maar Z in training. Verder kent Lady crosscountry ,mennen en endurance. Ze is nu 9 jaar en wordt dit jaar geinsimineerd door Heitraks Marvin. Voor de oplettende internetter stond ze paar maanden te koop maar door mijn breuken merk ik toch echt wat ze voor mij betekend en heb ik haar uit de verkoop gehaald.
Sylke rijdt bij de manege en was vroeger heeel veel bij mij.
Verbeterpuntjes waar ze al aan werkt
*naar voren kijken
*handen niet op schoot plaatsen
* schouders naar achteren
* vooral geen zoutzak zijn

Nou hierbij de fotos!
1.Lekker relaxt instappen

2. Drafje

3.

4. Ze begint al fijner te lopen

5.Galopje.. ze baald van haar houding. Wat scheef en weer de hand op haar bovenbeen

6. zeer fijn beeld

7. Erg mooie houding , mooi rechtop!

8. Lekker sprongetje meenemen!

9.

10. Leuke foto van Lady als afsluiter

Wees asjeblieft beetje lief voor Sylke , zoals ik zei , ze is geen prof en rijdt op een manege. Ze heeft priveles geregeld en daar begint ze zaterdag mee!
Tips geven mag zeker! Ze leest mee

Spijt mij van sommige slechte fotos. Kan net weer 3 dagen lopen dus vandaar is het niet allemaal perfect. Vond het wel even leuk omat fotos te maken!

Groetjes!