sinds oktober heb ik een nieuwe pony op stal; Prada. Ze is op mijn pad gekomen nadat ik mijn vorige pony helaas veel te jong heb moeten laten inslapen. Prada kende nog weinig toen ze bij mij kwam. Ze was wel veel in handen geweest, maar nog niet zadelmak oid.
Begin november ben ik begonnen met zadelmak maken en het was alsof ze mak geboren was. Zo braaf en dat is ze nog steeds. Helaas werd ze ziek en hebben we 1,5 maand niks kunnen doen. Dus eigenlijk zijn we vanaf januari pas echt begonnen. In februari ben ik ook begonnen met lessen eens in de 2 weken, dit om alles direct weer goed te doen.
1 april heb ik mijn startpas aangevraagd en 16 april hebben we onze eerste officiële wedstrijd gereden. Hier was ze ook weer zo braaf, maar door alle indrukken ook erg moe. 1ste proef 176 en 2de proef heb ik afgegroet,ze was te moe.
En vandaag mochten we weer starten, op onze thuisbasis. Ze was braaf (zoals altijd), kort ingereden om genoeg energie over te houden voor de proeven en dat heeft goed uit gepakt! 2x 185 punten en een 3de plaats! Erg trots ben ik nu dus op mijn puppypaard.
Doeke Tuinstra was aanwezig en heeft weer mooie plaatjes kunnen schieten, dus vandaar dit topic!
rijtechnisch commentaar mag, maar hou het vriendelijk, we hebben elke week les, dus alle lastige en moeilijke punten komen regelmatig ter sprake

paspoortje;
Prada, merrie, 3 jaar (bijna 4), Haflinger x Fries.
1) dit zijn wij!

2)inrijden, opperste concentratie

3)drafje

4)stappen

5)knap beenwerkje

6)galopje

7)galopje andere kant

8)inzet draf verruimen

9)halsstrekken

10)

11)

12)

13)klaar!

We zijn nu dus officieel B+2!

Bedankt voor het kijken een reactie vinden wij altijd leuk!

ohja op alle foto's berust copyright!