Laat ik jullie voorstellen aan Quirina, die al snel de bijnaam Kiwi heeft gekregen.. Kiwi is overigens niet mijn eigen paard.. rij haar voor iemand anders, die haar in de zomer voor de huifkar zet.

Afgelopen zaterdag zijn Kiwi en ik mee geweest met de strao in Serooskerke.. helaas hadden wij niet al te best weer, maar dat mocht de pret niet drukken! Sinds een jaar of 3 pakken we minstens 1 strao van de 6 mee. Altijd gezellig!
Kiwi vond dat de stoet maar te langzaam ging, wilde graag lekker doorlopen.. maar ja, dat mocht weer niet van dat mens op d'r rug, moest achter de voorste paarden blijven.

Eindelijk op het strand aangekomen, eerst maar eens het water verkennen..

Waarna ze eindelijk d'r benen mocht strekken!!

Helaas geen galopfoto's kunnen vinden.. terwijl we toch heel wat heen en weer hebben gecrost, maar deze foto's zijn ook zeker de moeite waard!

En wat Kiwi er van vond? Tja..

Wij hopen volgend jaar weer minstens 1 strao mee te pakken.. ik kan iedereen aanbevelen om eens een keer mee te doen! De sfeer is eigenlijk altijd wel top! Paar keer ben ik alleen geweest, maar altijd wel iemand om mee te kletsen onderweg..
Wij hebben het in elk geval super naar ons zin gehad, hoop dat jullie zo een klein beetje mee hebben kunnen genieten!