zaterdag 27 februari weer de Straô Noordwelle mee gereden met m'n knapste Tycho.
Weer was fantastisch, heerlijk gereden en veel bekenden weer gezien, dus helemaal goed!

01. Ook z'n staart even beetje versieren (strikjes later geknipt, zodat het een soort pompoentjes werden)

02. Ook al lopen er dan een stuk of 6 paarden voorbij naar de ring, hij wacht gewoon relaxed

03. Op de ring, samen met m'n vriendin Gerianne & Capri (midden) en haar stalgenootje Lisa en Noa (de haf)

04. Het was weer een flinke stoet!

05. Op strand aangekomen eerst even lekker badderen met z'n mattie Daan

06. Daarna wat tijd voor actie

07. Voetjes van de vloer!

08. Weer even richting zee

09. Stukje opgereden met Elisa en Lars

10. En weer lekker spetteren

11. Deze vind ik gaef

12. Geloof het of niet, maar ik vond het echt heerlijk!

13. Tijdens de pauze met m'n allerknapste

Na de pauze verder gereden op Capri. Zijn baasje voelde zich echt niet goed en aangezien Tychje z'n bijrijdster kwam kijken, haar op Tych gezet en zelf op Caap gekropen. Was ruim een jaar geleden dat ik op hem had gereden. En bijrijdster ook voor t eerst Straô gereden, haha!

14. Je ziet Caap geeneens achter m'n Tychje

15. En op de terugweg, gezellig bijbeppend

Het was weer genieten! Hopelijk zijn we volgend jaar ook weer van de partij.
Tycho heeft ook echt genoten, hij was vrolijk, alert, blij, oortjes er vaak lekker op, vriendelijk tegen de andere paarden en braaf.

Ivm verhuizing en geen internet hebben kon ik eerder de foto's niet plaatsen, maar aangezien gister de laatste straô was van dit jaar, past het nog prima, dacht ik zo

Groetjes!