Het is weer eens tijd voor een topic met rijfoto's!

Even een klein paspoortje:
Naam: Dublin
Leeftijd: ongeveer 12 jaar
Ras: Tinker
Schofthoogte: 1.39m
Dit is misschien de vierde keer sinds vorig jaar september dat ik hem dressuurmatig rijd, helaas op onze stal geen rijbak ter beschikking. Een weitje fungeert als bak, helaas is deze met een beetje regen al spekglad door de kleigrond dus levensgevaarlijk.
Even ter informatie, Dublin heeft artrose dus ik doe het rustig aan met hem. Hij liep niet helemaal 100% lekker dus heb maar kort gereden, daarna heeft hij een paar dagen vrij gehad.
En ik heb altijd ruzie met mijn binnenhand die niet altijd even vriendelijk is, dus ben altijd blij als er weer foto's gemaakt worden dan word ik weer even met mijn neus op de feiten gedrukt.

Meteen maar beginnen met ons lastige stukje, als Dublin het lastig vind uit zich dat in heel erg op het bit kouwen. Ook wil hij dan wel eens zijn mond open doen, hoofd omhoog en gasgeven. Dat is op deze foto te zien:

Belangrijk is dan om even een stapje terug te doen en hem zijn rust weer te laten vinden, deze foto is van een volte daarna. Hier geef ik hem veel ruimte om hem zelf -na zijn tempo opgevangen te hebben- zijn ontspanning te laten vinden.

Tot de volgende keer!