Afgelopen zomer was ze ook al eens geweest en Jim was toen de braafheid en voorbeeldigheid zelve.

Vandaag was hij een beetje stout

Ik had een paar trailoefeningen neergelegd, maar Mila wilde liever springen. Okee, prima. Alleen is Jim altijd een beetje overenthousiast met balken. En dan is Mila maar een mugje waar hij zich weinig van aantrekt

Maar goed, ze wilde het graag proberen. Dus beugels een gaatje korter (speciaal voor deze gelegenheden heb ik een kinder VZH zadeltje, omdat mijn westernzadel te groot voor kinderen is) en gaan met die gele banaan.
Ondanks dat hij een beetje stout was kon ze hem aardig rondsturen.

Af en toe had hij een beetje een afwijking richting balken en moest ze goed sturen.

Over het balkje om even de verlichte zit te oefenen.

En toen de echte hindernis. Waar je natuurlijk je benen niet voor moet optillen

Maar een iets hoger kruisje hielp om echt te springen

Tussendoor moest ze van mij nog gewoon even ronddraven en stappen, want Jim had een ernstige afwijking richting hindernis en ze is er een paar keer meer overheen gegaan dan ze zelf wilde, omdat hij wat eigen initiatief nam

Hij was echt niet makkelijk voor haar die dag

Maar ze stuurde hem knap rond!

Daarna de hindernis maar opgeruimd, want ze wilde nog even galopperen en dat was met balken geen doen. Balken weg en daar kwam mijn brave kinderpony weer tevoorschijn en heeft ze nog fijn wat kunnen galopperen