Ik ben inmiddels bijna een jaar met Galaxy aan het werk. In februari ben ik met haar gestart, toen was ze bijna 4, met grondwerk. Van t zomer heb ik voor t eerst een ritje op d'r rug gemaakt met een barebackpad en vanaf september mag ik haar geloof ik officieel zadelmak noemen! Het is zon leuke uitdaging om haar alles te leren! Ik wil jullie daarom graag de vooruitgang in beeld laten zien!!

Dit was ons eerste wandelritje buiten. Tevens ook de eerste week dat ik met de schat aan de gang mocht.

Dol op gekke bekken!

Na het eerste grondwerk door naar de dubbele longe om het stuur te installeren!

Ons eerste ritje samen! Lekker in zon!

Toen waren de rollen omgekeerd

Dit was dan HET moment! Voor de eerste keer onder het zadel!

Na een paar donkere dagen in de bak is het nu lekker vakantie en gingen we de uitdaging aan!!

Dank jullie wel voor het kijken! Ik heb nog een kleine opmerking erbij: houding en vorm wordt heel hard aan gewerkt met goede begeleiding! Het punt is dat zon jong paard een andere huiding van de ruiter vraagt dan een sterk doorgereden paard. Daarnaast gooit ze me heeeel erg met zadel en al naar rechts en zoekt ze regelmatig evenwicht in het bit. Dus het verdient nog zeker geen medaille maar ik zon trots op d'r! Eerst maar eens meters maken en dan komt het recht richten onder het zadel vanzelf!!
Ik wil jullie hartelijk bedanken voor het kijken/lezen en OPBOUWENDE kritiek is altijd welkom!! Ook tips over hoe jullie je jonge paard hebben doorgereden zijn heel welkom!!
Ik ben in iedergeval in de zevende hemel!