Eigenlijk wil ik helemaal geen topic openen maar ik ben zo blij met de plaatjes dat ik het niet kan laten.

Snorremans
nu zes jaar in bezit. Zadelmak gekocht van de fokker.Een heerlijk dier, wanneer ze gaat dan zweef je maar ook dominant en sensibel. Ze ziet en hoort alles. Op een geven moment leidde dat tot een negatieve spiraal, vaak een rodeo door de bak en ik bleef haar vasthouden.
Ik moest mijn perfectionisme loslaten, training is om te trainen. We zijn lekker gaan springen, dingen zien, dingen doen maar zonder druk.
In de dressuur kan ik haar inmiddels steeds beter loslaten, de spanning sneller af laten vloeien.
Springen is soms nog lastig. Ze kan behoorlijk drammen en ik moet haar gewoon wat meer laten lopen in plaats van bij me willen houden.
Diepe dalen, hoge bergen maar de stijgende lijn is enorm
ze gaat zo fijn de laatste tijd.Ze heeft op de foto's een klein Hollands welvaren "buikje", ik ben er erg blij mee.
Toen ik haar net had is ze erg ziek geweest. Het heeft lang geduurd voordat we haar op gewicht konden krijgen en houden. Nu gaat dat top!
De foto's zijn erg vreemd uitgesneden. Wilde het logo van de fotograaf niet verwijderen maar kon ze anders ivm grootte niet uploaden!

Goed daar gaan we. Ik een smile. Paard ook.

Stukje wegrijden, ze gaat fijn zitten maar wordt nog een beetje scheef in haar lijf.
Komt wel goed
sterker worden.
Iets verder op de lijn, minder explosief maar rechter in het lijf.

In de galop is het nog wat zoeken. Wanneer ik haar wat meer op het achterbeen wil zetten maakt ze zich wat kort aan de voorkant. Om de voorkant goed op lengte te houden moet ik haar wat meer voorwaarts rijden.

En nog wat leuke plaatjes
Ze loopt iig echt fijn door haar lijf en bolt mooi op vanuit achter, top