Twee weken geleden ben ik met m'n pony en een stel vriendinnen naar dop heets del geweest in kootwijkerbroek. We hebben heerlijk gereden over de Veluwe, wat een prachtige omgeving. Zaterdags is een vriendin langsgekomen om te fotograferen, Amanda nogmaals super bedankt voor deze geweldige plaatjes amandamelchior.nl Kijk en geniet met me mee
In de jurk die we speciaal voor de shoot gehuurd hadden
Zoals het van de Foto's afstraalt zo voelde ik me ook het was niet de bedoeling om op prinses merida te lijken maar nou he het zegt hebben de foto's er wel wat van weg ja
Ehm, correctie: jullie hebben heerlijk genoten van een heel klein stukje Veluwe
Doet aan de lol niks af hoor maar dan ben ik wel even nieuwsgierig: wat vinden jullie van het nieuwe Dop? Ik ben er sinds de verbouwing niet meer geweest.
Je ziet me nerges zeggen dat we de hele Veluwe gehad hebben het grote stuk wat we gezien hebben was wel prachtig, ik zou zo weer terug willen gaan. Ik was nog nooit eerder bij dop heets del geweest maar vond t er goed geregeld.
Het mooie hoofdstel had ik kunnen lenen van iemand die mee was. Vind de jurken foto's zelf ook echt super gaaf geworden
Het is er erg mooi verbouwd. Wij hebben altijd het kleine appartement. We komen er al 5 jaar. Al waren we met de haflinger weekend bij human and horse dat was ook wel mooi.
mellienie
Geplaatst: 01-10-15 10:02
Wat een mooie foto's! Je haflinger doet me aan mijn haflinger denken. Mag ik vragen wat zijn afstamming is?
Bedankt allemaal, d'r gaan er zeker een aantal afgedrukt worden in groot formaat. Had niet veel mooie foto's van ons samen en nou kan ik niet eens kiezen zoveel er zijn gemaakt. Ik hoor wel vaker dat hij zo'n sprekend hoofd heeft, voor mij blijft hij toch de mooiste haflinger op de wereld