Hoe wij naar de wedstrijd gingen ja stapvoets lekker even eerst een buitenritje dus.
Aangezien ik eigenlijk officieel rij maar wou kijken of meneer er echt klaar was voor een L1 proef en wat de commentaar ook van de jury was dat we thuis nog goed door kunnen oefenen aangezien we nog 3 punten moeten om uit de B te mogen:)
Nou genoeg gekletst vind ik.
Hier wat enkele foto's van de dressuur waar niet zo veel van zijn.

En daarna hadden we het springen double zo heet het paard heeft natuurlijk enkele pauzes gehad van ruim een 3 kwartier tot een uur. Dus kon ie lekker zijn lunch op eten:)
Hier enkele foto's van het springen hier hebben wij geen les in!
We doen dit alleen voor de lol alleen het jammeren is dat double te vroeg springt ook al blijf ik stevig zitten en geef druk op de teugel. Daar door ook dat me handen bij me blijven. Ik probeerde ook vooral op me benen te letten die niet te ver naar achteren ging maar tja dat is vaak lastig in een dressuurzadel. Binnenkort nemen wij wel een springlesje aangezien ik merk dat double het wel leuk vind!

Toen ik klaar was riep ik knijterhard topper super trots! De jury moest er wel een beetje om lachen. Helaas nam hij de dubbel sprong niet in 1 keer door de ijzere tonnen die hij wat eng vond anders hadden we zeker een echte foutloze rondje gereden. Jury vond dat ook erg jammer.
Wat ik zelf erg merk dat onze band zeker meer gaat groeien dat hij altijd voor me klaar staat en eigenlijk geen 1 foutje wilt doen ik ben echt mega trots op dit paard weet niet wat ik zonder hem moet!

Super bedankt voor het kijken/lezen!!