Eind juli deden we net als vorig jaar mee met de Nationale C Show West in Alkmaar, deze keer de stoute schoenen aangetrokken en meegedaan aan de oosterse rijrubriek!
Enigszins last minute een showoutfit in elkaar geknutseld en fingers crossed of Shief al die toeters en bellen wel zou pikken.. Vlak voor show 1 keertje gereden met een tingelend armbandje, dat was geen succes

Nou! En of ze dat deed! Wat een merrie, blijft me verbazen

Wat een ontzettend leuke dag was het en wat een enorm gave rubriek om mee te mogen rijden! En bovenal, wat ben ik weer trots op m'n meisje

Sommigen zullen Shief ondertussen wel kennen, voor wie niet: Shief is Arabisch Volbloed, inmiddels alweer 16 jaar oud en voormalig fokmerrie. Het is nooit te laat om te leren! 3 jaar terug was ze nog een groentje

Oosterse rijrubriek:

01

02

03

04

05

06

07

08
De klassieke rijrubriek:

09

10

11

12

13

14
En aan de hand met lieve __Nicky die haar super heeft voorgebracht

15
Op de terugweg naar huis moest ik echt een traantje wegpinken van trots. Shief doet alles met volle overgave en als ik dan nu weer haar blije koppie op de foto's zie doet me dat weer veel

Foto's oa met grote dank aan Soloro @ bokt

Was die dag overigens erg blij met m'n set, maar inmiddels zie ik al weer 100 dingen voor verbetering haha. Volgend jaar maar verder knutselen aan de set!