Ik ben alweer een heule lange tijd lid van bokt en dacht laat ik eens een topic openen.

In een ver verleden kwam ik altijd voorbij met de toen welbekende Fries Casper

Ik hielp mee op een dressuurstal, gaf wat lessen en hobbelde zo een beetje rond. Gestopt met de studie, want 'paarden waren mijn leven.' Helaas was ik geen natuur talent, en had ik ook geen boom met geld in de achtertuin, dus de hoop op een carriere als dressuuramazone hield al gauw op.
Ineens had ik het gehad en besloot ik naar het buitenland te verhuizen.
Ik kwam terecht op een stal waar ik dressuur en eventing wedstrijden reed. Leste bij het volledige Olympische team, en genoot van het leven.

Na 6 maanden moest ik vanwege het visum voor een nieuwe plek kiezen. Ik kwam bij de buren terrecht

Mijn werkgever zat in het Olympisch team van eventing, en ben half Australie afgeweest naar wedstrijden:

Ging ik ook mee naar Engeland:

Maar niet alleen eventing, hij bezat ook en bedrijf met 70 racepaarden. Zodoende verruilde ik de lange stijbeugels voor wat anders:

Leerde ik om uit de barriers te springen:

En ook hoe het niet moest

En mocht ik een ritje doen op $20miljoen

Na een geweldige tijd van bijna 2 jaar en 80 uur per week kreeg ik een baan aangeboden met de helft minder uren, beter loon, weekend en meer mogelijkheden op de toekomst.

Een gedeelte van het bedrijf:

En sinds kort zelfs in het bezit van een eigen paard. Hij is bijna 5, en net met pensioen van de racing. Hij was voor een jaar naar Hong Kong gevlogen waar hij met pensioen ging, op basis van 1 foto heb ik hem terug laten vliegen naar Australie.
De foto:

And his Royal Higness atm:

http://boktimg.nl/img/m/jyOOJD.jpg
Ik rijd op het moment 16 paarden per dag, en geniet met volle teugen.

Dreams do come true, maar dan soms net op een andere manier.