Is het nu toch maar eens tijd dat ik weer een topic in elkaar flans. (Vind Wendy

We zijn vorig jaar verhuist , en dat bleek geen slecht plan zo merk ik aan mijn pony.
We rijden weer buitenritten (althans dat pakken we weer op en het gaat nu veiliger dan eerder) , hebben lol, gaan lekker op concours en bovenal is mijn pony weer helemaal de vrolijke, gekke, werklustige Asra.
Zoals ik hem ken dus.
Gisteren (15-5-2015) ben ik voor de verandering eens met mijn pony vóór de camera verschenen i.p.v dat ik juist altijd mijzelf achter de camera verschuil.
Ik wilde al enige tijd wat goede shots.
Maar dat is best lastig als 2 van je beste vriendinnen knap druk zijn en jijzelf ook weinig kan.
En als je zelf zo precies bent als wat , ik heb namelijk last van "druk mijn buik naar voren"
En "Nee dit is net geen strek foto" of "Jonge zie mijn gezicht dan! Lijk wel een plofkip!"
Hoe dan ook gisteren is het gelukt om sowieso alle 3 om dezelfde tijd op stal te zijn en foto's te maken , datgene wat ik kei graag op de foto wou komt niet echt eruit maar ik ben super blij met de foto's.
Ik ben erg trots op Asra en ik heb zo nog meer zin de locaties waar we heen gaan om te lessen want het motiveert wel

Wij zijn nu M1+7
Natuurlijk in training al bezig met M2 , maar ook de 'hogere' onderdelen als galop pirouette's , appuyeren , zigzaggen (in draf en galop)
Om het wel leuk en afwisselend te houden , pakken we hier en daar eens een sprong, spelen we met de paardenvoetbal, doen we vrijheidsdressuur , of balkjes training (ja ook longeren)
Filmpje compliment en 'line dance'
02-05-2015:
Genoeg gekletst , hierbij enkele foto's van Wendy gisteren en om het strekken toch te laten zien, wat screenshots en een foto uit mijn eigen camera die een vriendin van mij maakte op makkelijke camera instellingen

Strek

Vertrek , waar Wendy kei enthousiast over was

Ik citeer:"Kiek um vertrekken da!!!!!".

En dan nog zijn enthousiasme omzetten in "ho rustig vent, ik moet nog mee"

Lovely Pony

3 weken geleden ongeveer:

Strek uit een filmpje (een still)

Het filmpje vanuit schouderbinnenwaarts 20-04-2015:
http://vid93.photobucket.com/albums/l51 ... tbyrlz.mp4
En gewoon omdat ik zo trots op hem ben !

Ik heb een leuke dag gehad

Liefs