Aangezien ze er een hele week staan ben ik wat gaan oefenen. En hij pakt het echt heel fijn op. Het is nog niet super stabiel, hij is nog erg zoekende, maar hij leert snel.
Dus vandaag met heerlijk weer, een grote wasbeurt en foto's maken van ons pas ontdekte talentje. Geen professionele fotograaf met een mooie camera maar gewoon omdat het kan!
Voor wie Vulcan niet kent:
http://www.mijnalbum.nl/Foto1k0-PQ8XU7NA.jpg
Lusitano
5,5 jaar oud
Ruim een jaar geleden gekocht als groen/zadelmak paard en ik rijd er eigenlijk alleen mee buiten zonder zadel/bareback pad en met een hackamore.
Nou de foto's maar!
Eerst even mooi staan.

Penny momentje

Zijn knappe koppie.

En dan aan de gang! Het losrijden staat niet op foto dus meteen door naar een beetje dressuur. Dit is dus de 3de of 4de keer voor ons!
Zoeken, zoeken naar de juiste plek en dan komt ie soms wat diep.

Blij koppie

1001 punten die beter kunnen maar eej, ik vind het knap van hem dat hij mijn hand zo knap volgt.

Hij loopt te slapen

Neusje er uit

Til die beentjes maar van de vloer.

De galop is nog wel lastig te controleren en om hem dan fijn over de rug te houden.

Maar sprong heeft hij wel

En over sprong gesproken! Omdat hij buiten heel makkelijker springt wilde ik dat wel eens testen! De eerste keer was er geen camera bij maar hij sprong super makkelijk en hij vind het heel leuk. Dus de gelegenheid niet voorbij laten gaan om voor de camera een paar keer over een hindernisje te gaan.
Hmmm, tja dressuurruiter he

Dit zal hij fijner vinden!

En of hij kan springen! Nog al een talent ontdekt!

En als blije gup stappen we even rustig uit.

Het is allemaal nog verre van perfect maar voor 1 weekje bij de bak, vind ik dat hij hard zijn best doet! En knap is ie sowieso

Wat vinden jullie van mijn talentje in de dop?