1.

In de zomer van 2013 ben ik met een vriendin bij John Swaab geweest waar ik uiteindelijk geïnspireerd ben geraakt om de stap echt te zetten en m'n toenmalige pony te verkopen en te gaan sparen voor mijn eerste wedstrijdpaard. Achteraf een geweldige beslissing geweest
Zodoende kocht ik vorig jaar mei Cadiz la Haya, een nu 8 jarige ruin van Odermus R x Indoctro. Hoewel het begin wat stroef ging, begonnen we echt vooruit te gaan bij onze instructrice Robin Simons. Eind augustus maakte we ons B debuut, na drie wedstrijden waren we eruit en besloten we maar gelijk de gok te wagen op het L1 eind oktober. Niet zonder succes: na twee wedstrijden hadden we alweer de punten voor het L2, wat een fantastisch fijn paard toch
Na overleg met m'n instructrice besloten we op de indoor kringkampioenschappen onze pijlen te richten op het L2. Wat ik wel heel spannend vond maar we gingen er maar voor! Eind december maakten we ons L2 debuut met 194 en 204 punten niet zonder succes! We namen onze leerpunten mee want de volgende wedstrijd zou de kring alweer zijn. Geheel zonder verwachtingen in een (voor onze regio begrippen) groot deelnemersveld van 20 en als eerste aan start had ik echt NOOIT durven dromen dat we ons uiteindelijk kringkampioen zouden mogen noemen
helemaal van de kaart gingen we ons maar weer voorbereiden op de regiokampioenschappen!En daarmee komen we aan in het heden. Wauw echt zo waanzinnig gaaf om daar mee te mogen rijden! Onze eerste proef begon echt uitermate slecht, na 1 rondje door de baan moesten we beginnen en in mijn stress reed ik gelijk door naar A zonder m'n rondje af te maken. Vanaf het halsstrekken herpakten we ons en dus toch heel fijn af kunnen sluiten. Wat was ik gigantisch trots op mijn grote vriend, die toch ook maar even zijn 8e wedstrijd ooit reed maar zich zo fantastisch gedroeg
Door de spanning heb ik de hele dag geen hap door m'n keel kunnen krijgen, en dat hielp niet echt mee toen bleek dat ik de eerste proef gewoon nog even won ook
we wonnen een prachtige wedstrijdset van Glamourhorze, geweldig! Als een slappe dweil paard weer opgezadeld die er met losrijden heerlijk aan stond. De tweede proef ging voor mijn gevoel echt super, met eigenlijk 1 stomme fout waarbij ie rechtsom verkeerd aansprong. Mijn dag kon sowieso niet meer stuk, hoewel ik echt aan het einde van mijn latijn begon te raken. Uiteindelijk zijn we geëindigd als derde van Noord-Holland, en hebben we met 2 puntjes verschil van de nummer 2 een plekje op het NK misgelopen. Dat was op de dag zelf wel een klein beetje zuur maar van tevoren had ik dit nooit durven dromen!! Echt, wat ben ik verschrikkelijk trots op Cadiz
We gaan over twee weken onze -hopelijk- laatste L2 rijden en hem even rust gunnen. Daarna gaan we ons rustig aan voorbereiden op het M1!Zo, toch weer een lange intro getypt dan ik eigenlijk wilde haha, maar hierbij dan de foto's!
2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Trots!
En heel blij met de foto's die gemaakt zijn tijdens deze kampioenschappen door Lui foto!

Veel succes in het M1.