1.

In de zomer van 2013 ben ik met een vriendin bij John Swaab geweest waar ik uiteindelijk geïnspireerd ben geraakt om de stap echt te zetten en m'n toenmalige pony te verkopen en te gaan sparen voor mijn eerste wedstrijdpaard. Achteraf een geweldige beslissing geweest

En daarmee komen we aan in het heden. Wauw echt zo waanzinnig gaaf om daar mee te mogen rijden! Onze eerste proef begon echt uitermate slecht, na 1 rondje door de baan moesten we beginnen en in mijn stress reed ik gelijk door naar A zonder m'n rondje af te maken. Vanaf het halsstrekken herpakten we ons en dus toch heel fijn af kunnen sluiten. Wat was ik gigantisch trots op mijn grote vriend, die toch ook maar even zijn 8e wedstrijd ooit reed maar zich zo fantastisch gedroeg

Door de spanning heb ik de hele dag geen hap door m'n keel kunnen krijgen, en dat hielp niet echt mee toen bleek dat ik de eerste proef gewoon nog even won ook

Zo, toch weer een lange intro getypt dan ik eigenlijk wilde haha, maar hierbij dan de foto's!
2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Trots!

En heel blij met de foto's die gemaakt zijn tijdens deze kampioenschappen door Lui foto!