[EJL-ITP] Weer een jaar met Malvin.. alleen met bijzonder eind!
Inmiddels zijn we een maandje verder en beginnen we lekker aan elkaar te wennen!
Femme is een Friese merrie van 14 jaar, zonder papier.
En met recht een merrie te noemen

Femme kan echt rillerig zijn, snurkt veel en als je een kusje wilt geven dan draait ze parmantig haar hoofd weg

Desalniettemin is ze echt mega lief, met rijden super braaf en geeft ze me echt weer het vertrouwen wat ik zo hard nodig had!
Fem heeft in het verleden Z dressuur gelopen. De knopjes zitten er ook nog wel op, wat heel fijn is, maar wat ook regelmatig voor miscommunicatie zorgt. En dat laat ze zeer duidelijk merken door even een heerlijke merrie sneer te geven.
We hopen over twee weken onze eerste wedstrijden te starten, maar zijn vooral nog hard bezig om elkaar goed te leren kennen.
Buitenritjes, bakwerk, longeren, wandelen en vooral genieten van haar prachtige voorkomen

Na een lange rit door het witte landschap en een spannende klinische keuring, konden we haar eindelijk meenemen!

We wandelen veel om aan elkaar te wennen en voor mij om te zien hoe ze op dingen reageert..

En natuurlijk voor de eerste keer erop

Grijs?? Nee joh! Hihi

En vandaag eindelijk in een heerlijk zonnetje kunnen rijden!

Haar galop is nogal euhh krachtig te noemen..

Zo gek op haar fantastische hoofd

Niet scherp, maar heerlijk met de voetjes van de vloer

Ondertussen verpest ik af en toe m'n paard en ben ik een ideale schuurpaal... Ach..

Bedankt voor het kijken!