Vorig weekend ben ik aan de start gekomen op Indoor Oosteind. Voor ons een soort van thuiswedstrijd omdat we hier eerst altijd op stal hebben gestaan. En natuurlijk een van de mooiste wedstrijden van het indoor seizoen!
Op zaterdag werd het Z1, Z2 en ZZ-licht verreden. Met Uguidam moest ik al vroeg in de rubriek starten. Uguidam is een 13 jarige ruin met artrose. Op het moment gaat het heel goed met zijn artrose maar we weten nooit hoe lang hij nog goed genoeg blijft voor de sport. Zolang het gaat trainen we lekker door en als het niet meer gaat kan hij heerlijk bij ons van zijn pensioen genieten!
De proef ging naar mijn gevoel nog niet helemaal goed. Maar wel weer een winstpuntje rijker.
1.

2.

3.

4.

Daarna moest ik met Ferrari starten in het Z2. Fer is een 9 jarige Welsh pony en loopt nu sinds September Z2. Dit gaat eigenlijk erg goed, staat nu 1e in de tussenstand voor de regiokampioensschappen! Helaas kregen we in deze proef te veel fouten en heb ik een appuyement opnieuw gereden omdat hij een hoek niet graag inging.
5.

6.

7.

8.

Zondags kwam ik met de 4 jarige hengst Flying Dutchman aan de start in de klasse L2. Hij loopt nog niet zo lang L2 en het is dan ook allemaal nog wel wat moeilijk maar wat een fijn dier heb ik hier aan zeg

9.

10.

11.

12.

13.

Ik heb er expres geen commentaar bijgezet, maar als iemand een goede tip heeft hoor ik die natuurlijk graag! Verder heb ik over het algemeen 2 x per week les met alle 3 de paarden dus ik heb gelukkig goede begeleiding!
Bedankt voor het kijken