Mirre aan het werk in het mooie herfstzonnetje!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxsalinaxx

Mirre aan het werk in het mooie herfstzonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-14 17:20

Hoihoi! *D

Vandaag was het heerlijk weer en heb ik Mirre weer eventjes gereden.
Mirre is al bekend van de topics : [MD] Na alle ellende , eindelijk op weg uit de ellende! & [ITP] 3 year full of love, hope, fights and sadness ..

Met Mirre gaat het hartstikke goed, we waren ook weer heerlijk op weg. Helaas heb ik zelf Pfeiffer gekregen waar ik wel last van heb. Ik rijd doordeweeks niet omdat stage voor gaat (4 uurtjes) maar daarna ben ik te moe om te rijden en dan ben ik de dagen erna erg moe dus vooral in het weekend wordt er gereden en doordeweeks wordt Mirre getraind in de dubbele lijnen.

Waar ik nu mee bezig ben met rijden is ontspanning, dat ze goed over de rug loopt en dat we elkaar goed begrijpen. Nu moet ik zelf zeggen dat dit steeds beter gaat. Ik moet afentoe nog even leren ontspannen en Mirre ook. sinds ze gemasseerd is anderhalve week geleden is ze ook weer wat soepeler +:)+

Mirre is een 10 jarige merrie (Numero Uno x Burggraaf).
Zoals jullie zien heeft Mirre een aparte kleur, genaamd Bay Rabicano. Hier ben ik sinds kort achter.

Rijtechnisch commentaar mag, zolang het opbouwend is.
Normaal les ik ook maar helaas red ik dit nu niet met mijn lichaam.
Ik hoop dit weer over 2 weken te kunnen doen.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3. Hier zit ik ook al enorm raar, moet er toch maar op gaan letten.
het kan ook zijn dat ik een volte aan het openen was, maar dan nog zit ik niet netjes.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5. Samen met haar vriendinnetje
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8. Mijn benen leiden helaas een eigen leven soms.
Afbeelding

9. Jammer van de kwaliteit maar ze liep hier wel fijn, ontspannen en ik ook :)
Afbeelding

10. Poging tot middendraf, ze kan zo lekker uitvouwen alleen niet op deze foto. hier gaan we op trainen dan zal ik een goede middendraf foto laten maken!
Afbeelding

11. Een fijne foto, ontspannen, over de rug en ze loopt in haar eigen voetsporen.
Mijn houding gaat achteruit helaas...
Afbeelding

12. Na het rijden lekker even genieten in het zonnetje!
Afbeelding

Er zijn nog veel verbeterpunten, zoals mijn houding etc. hier wordt aan gewerkt.
Maar voorlopig eerst zelf opknappen :\

Liefs Salina & Mirre

ChelseaII

Re: Mirre aan het werk in het mooie herfstzonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 18:16

Hey wat leuk om een paard te zien met net zo'n mooi wit begin van de staart! Mijn paard heeft dit ook! Is die van jou ook stekelharig?

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-14 18:24

ChelseaII schreef:
Hey wat leuk om een paard te zien met net zo'n mooi wit begin van de staart! Mijn paard heeft dit ook! Is die van jou ook stekelharig?

Bay rabicano (mirre haar kleur) is eigenlijk stekelharig alleen dan extra en met andere kenmerken! Dus is ze eigenlijk ook stekelharig ja! Elk seizoen heeft ze een hele andere kleur!

xxsalinaxx

Re: Mirre aan het werk in het mooie herfstzonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-14 21:24

Nog mensen met tips? Dat zal ik erg waarderen :)