Vorige week maandag ben ik met Angel bij Moniek gaan rijden. Gewoon, omdat dat leuk is. Angel is vorig jaar september ziek geworden (over de details ga ik het niet hebben), we zijn sinds mei al weer iets aan het "opbouwen", maar wel echt rustig aan, ze was namelijk nog niet helemaal goed. Het is niet dat ik persé wil rijden, maar beweging is goed, rust roest. In augustus zijn we weer een keer L1 gestart, gewoon om te kijken hoe dat ging. Angel deed onwijs dr best en ik was super tevreden, hoewel ik aan alles kon merken dat ze er eigenlijk nog niet aan toe was reden we de eerste wedstrijd weer een winstpuntje. Ik wil nu in november onze laatste punten (2) bij elkaar rijden en dan rustig aan L2 gaan starten, maar vooral het springen nog wat meer oppakken.
Ze liep die dag helaas niet zo fijn. Op de foto's kun je wel goed terug zien dat ze de rem er behoorlijk op had zitten, ze was niet zo fijn aan het been als normaal en wat zwaar in de hand.
1. Stap.

2. Galop. Hier hebben we al veel aan gewerkt, maar zullen we ook nog veel aan moeten werken.

3. Halthouden.

4. Schouderbinnenwaarts.

5. Schouderbinnenwaarts. Alles wat te maken heeft met de rechterkant begrenzen is nog erg lastig.

6. Stappen.

7. Wijken.

8. Wijken.

9. Galop.

10. Middendraf kon ze heel goed, maar daar gaan we nu nog heel veel werk aan hebben. Kost gewoon heel veel kracht voor haar en die mist ze nog.

11. Middendraf.

12. Naar buiten buigen in galop. Dit deed ik eerst bij het losrijden, maar daar vindt ze het nu nog te moeilijk voor.

13. Appuyeren is ze écht nog niet aan toe, maar soms ben ik gewoon heel nieuwsgierig wat ze doet als ik een hulp geef. Commentaar mag, maar we trainen er voorlopig niet op.

14. Andere kant, achterhand kom iets voor, maar ook hier gaan we helemaal niet op trainen.

15. En klaarrr.

Dat was m.