Meet Jimmy!
Doordat het met mennen gewoon niet goed ging met Macho en het wachten was op een ongeluk, de keuze moeten maken Macho te verkopen, dus ging ik langzaam op zoek naar een andere erbij.
Ik zocht eigenlijk een vosje voor erbij, met ruime bewegingen, maar na wat navragen via fb kwam ik uit bij Jimmy!
Altijd al een zwak gehad voor schimmels na mijn schimmel kwpn, maar wou het liever niet ivm wassen. Maarja, soms word je verliefd en heb je daar niet in te kiezen!
Jimmy is 5 jaar, 1.17 groot, ruin en V. Oldenzijlster Action Man (V.V. Vechtzicht's Hywel).
Hij heeft braaf meegelopen in vierspan achterop (geen wedstrijden), maar moet verder alles nog leren dus is nog mooi groen, dus geeft mij mooi de mogelijkheid deze man op te leiden en naar mijn hand te zetten, het is wel een klein slim en snel lerend mannetje. Het is echt een schat van een pony met een karakter waar ik direct weg van was.
1. Z'n lieve koppie (Even met halster eromheen nog, voor het geval dat touwtje nodig was maar hij deed geen stap verkeerd)

2. Halthouden

3.

4.

5. En zelfs een galopje geprobeerd, beide handen alleen lange zijde paar galoppasjes, en ook in 1 keer in de goede galop, blij!

6. Was ik blij na die galoppasjes? Ja!

En ook heeft ie afgelopen woensdag voor het eerst naast Noran gestaan
7.

8.

9. Qua gelijkheid in passen zit het er al stukken goed in, nu lekker aansterken dmv longeren en km's maken!

10. Na het mennen

12. Engels span, vos en wit

13. De eerste dag met mijn terror bambi in de wei, inmiddels staat ie lekker met m'n tinker, bambi en 2 andere welshen in de wei te grazen.

14. En ook nog even een foto van afgelopen weekend wenum wiesel, waar mijn mannen Noran en Sylvester 1e werden in tweespan pony's en snelste vd dag

15. En SGMW Heeten stoere foto vd vaardigheid van Noran en Sylvester

We gaan lekker km's maken, hij is al lekker mee stukje het bos in geweest
Filmpje van Noran en Jimmy door de waterbak, hij kijkt nergens naar