Van uit mijn vereniging is er een clinic georganiseerd van Patrick van der Meer en Deus en ik waren hiervoor uitgekozen om aan deel te nemen. Hier heb ik maar 1 vage foto van.
Deus deed goed zijn best, ben dan zo blij met m'n brave paard.

Vervolgens heeft mijn bijrijdster een week later haar tweede wedstrijd gereden (in de B) waarbij ze eerste was geworden met 188, wat was ik trots!

Mooi stel hè!
Gisteren hebben we onze 6e L1 wedstrijd gereden en daarmee hebben we onze 10e en 11e wp binnen gehaald. Ik ben mega trots!
En nu gaan we trainen voor de L2
Wijken tijdens het los stappen

Zelfs z'n oornetje matcht

En in de proef, kwaliteit is niet top van de foto's heb ze uit n filmpje geknipt
Ik kreeg hem er niet heel fijn aan, m'n teugels had ik te lang en dat merk je dan in alles weer terug. Maar ben verder tevreden! Ik zit zelf niet zo top in m'n vel op het moment en als ik zelf niet 100% ben kan ik dat ook niet van m'n paard verwachten.

Hier ben ik heel blij mee, verruimen is nooit ons beste onderdeel en nu doet ie het toch echt! Alleen nu nog bij elkaar houden

Wijken

Kijk z'n blije hoofdje

En een close up richting het groeten

Ik weet dat ik enorme kapstokken heb en zo zijn er vast nog meer puntjes, maar heb een fijne instructrice en we werken er hard aan.
Voor de mensen die evt in shock zijn vanwege m'n roze laarzen

Afbeelding
Of zo
Afbeelding