https://www.endomondo.com/workouts/419048324/10516319
Oftewel via Bergse Bos, wijk Hilligersberg in Rotterdam naar Bergse Voorplas/langs de Rotte, vervolgens langs Crooswijk naar Kralingse Bos en via Hilligersberg weer terug naar huis.
Omdat mensen zich wel eens afvragen hoe het is 30 km te rijden in/bij Rotterdam hier wat plaatjes.
Allereerst even de hoofdrolspeelster in beeld, rechts op de foto met klein blesje Ollie (je moet goed eten voordat je zo'n rit gaat doen

En nog even wat extra's plus manen vlechten..

Daar gaan we dan

(als ik foto's maak stapt ze altijd direct richting fietspad

Achterin de wijk Hilligersberg bij de molen

via via weggetje naar bruggetje & sluisjes waar ik over moet ...links zie je de rivier De Rotte

En yep, dit bruggetje zijn we net over gekomen....

erg smal stukje, links is de rivier direct naast dat riet, dan stap ik er even af ivm langsracende fietsers/hardlopers/hondenuitlaters/skeelers etc

mooi doorkijkje naar Bergse Voorplas, links de Rotte, als je goed kijkt zie je nog een skiff, rechts weer een molen

en hier ga ik weer een brug over, de skiffers keren hier om, Ollie kijkt het vanuit de hoogte aan

ruiterpad feitelijk dwars door de stad, rechts is wijk Crooswijk

oversteekplaats voor paarden naar het Kralingse Bos (waar jaarlijks het CHIO wordt gehouden)

en dan ga je door het Kralingse bos via een hele drukke weg weer terug naar het Bergse bos. Kom je onder de A20 door en onder een spoorbrug. Die laatste ging net een trein overheen toen we eronderdoor gingen... dat was wel spannend

na al dat gedoe nog even lekker draven in het bos en weer naar huis

ondanks de drukte toch genoten van deze prachtige rit