Mellow is een paar maanden bij een hele goede ponyclub geweest, is daar ingereden en heeft lesjes meegelopen. Nu is ze weer hier terug als een super makke kinderpony

Mellow is pas vier maanden drachtig maar begint nu al een buikje te krijgen en we gaan wat rustiger aan met haar doen want dat lijkt ze wel graag al te willen. Eigenlijk is het ideaal voor mijn dochtertje want die rijd toch niet meer als 1 a 2x per week een paar rondjes in stap en draf, Rosalie is bijna 7 jaar en heeft afgelopen maanden af en toe een privé paardrijlesje gehad maar echt regelmatig les eigenlijk nog niet omdat ik nog geen goed adres heb gevonden (de ponyclub waar Mellow stond is nou niet bepaald in de buurt helaas...). Ikzelf ben geen ster in lesgeven maar heb wel geprobeerd haar wat dingetjes te leren. En al zeg ik het zelf, ze heeft niet veel les gehad maar ze lijkt toch echt gevoel ervoor te hebben

En natuurlijk ook los draven

Hier wilde ze een volte maken maar sturen en draven is nog een beetje moeilijk, ze doet haar best en probeert echt zo zachtjes mogelijk te zijn

Ik ben trots op mijn jonkies