Ik heb daar gewerkt op de manege en Brum die mocht ook mee. Hij stond daar op een pensionstal vlak bij het bos

We hebben er 2 hele veelzijdige maanden gehad en aangezien ik nu alweer ruim anderhalve week thuis ben is het toch tijd voor een overzichtje

Brum is mijn inmiddels 9 jarige fjord. Ik rij hem al vanaf dat hij 3 is en de laatste jaren kan ik zeggen dat het mijn eigen paard is! Hij is hiervoor al 4x eerder meegeweest naar Texel, maar dat was minder lang & op een andere stal.
Kijk en geniet mee van onze foto's

Ik begin met de pony carrousel waar we 2x hebben meegereden. Voor ons de eerste keer op een evenement rijden en de eerste keer carrousel. Maar het ging helemaal goed

Brum is de fjord links

&

We hebben ook nog een fotoshoot op het strand gedaan!

De fjord tussen zijn friezen vriendinnen

En het was al heel lang een droom om met een zomerjurkje op Brum te rijden op het strand. En tijdens deze fotoshoot heb ik het gewoon gedaan

Ook hebben we dressuur gereden. We hebben onze eerste officiële wedstrijden hier gereden en er zijn 3 winstpunten en 3 eerste prijzen mee naar huis gegaan uit 4 proeven.

Dan gaan we nog door naar het springen. We hebben op Texel ons eerste oefenspring parcours gedaan

En het uiteindelijke doel, trainen voor de eerste cross van ons beide.
Tijdens de training

En toen was de grote dag

En tijdens de cross. Het weggaan ging goed, maar daarna was het toch allemaal wel heel spannend en bij hindernis 6 (de waterbak) moesten we stoppen ivm met teveel weigeringen. Maar het was een gave ervaring om te doen en we gaan het zeker vaker doen!

Ik zou nog wel veel meer foto's kunnen plaatsen maar dit geeft toch een goed beeld van onze maanden daar. Een reactie is natuurlijk altijd leuk