zondag kon ik totaal niet slapen vond het allemaal erg spannend! aangezien ik zaterdag heel hardt van hem afgevallen was.
dus al vroeg in de morgen al naar hem toe nog alles een beetje netjes maken en hup naar de wedstrijd!
dit was voor Double allemaal de eerste keer dus ook op een vreemd terrein met heel veel andere paarden.
ik verbaasde me echt hoe goed hij zich gedroeg zonder rare fratsen

oja het is een onderlingen wedstrijd Dressuur,springen en ringsteken.
de dressuur wou ik echt voor gaan en springen en ringsteken was gewoon meer voor het vertrouwen tussen mij en Double
nou hier maar de foto's:

samen met bokker bontebonte

en toen kwam het springen aangezien we maar heel af en toe springen en allebij nog nooit een parcours of dubbel sprong hebben gereden was het veel weigeringen en mijn houding klopt niet echt moet meer meegeven met me handen maar we mochten gelukkig wel de parcour afmaken om het gewoon te leren en de jury gaf ook goeie tips.

en wauw wat ben ik trots op hem!!
gewoon een 4e plek met 185 punten met dressuur!!
en ook nog leuke comentaar van de jury wauw ben echt mega trots op hem dat ie gewoon zich gedroeg en hij zijn best deed

en natuurlijk mijn ouders die de helle dag bij me waren om me te steunen en foto's maakte en natuurlijk ook vriendinnen:) ik ben mega trots op iedereen die bij me was!! onze volgende onderlingen wedstrijd hebben we voor 12 okt ingeplant hopelijk doet ie dan ook zijn best en daarna gaan we echt starten of 1 januari