Double zijn eerste wedstrijd

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
trysteffy

Berichten: 3235
Geregistreerd: 31-05-12
Woonplaats: Zwaag

Double zijn eerste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-14 21:34

afgelopen zondag (7-09-2014) had Double zijn eerste wedstrijd en voor mij de 2e keer.
zondag kon ik totaal niet slapen vond het allemaal erg spannend! aangezien ik zaterdag heel hardt van hem afgevallen was.
dus al vroeg in de morgen al naar hem toe nog alles een beetje netjes maken en hup naar de wedstrijd!
dit was voor Double allemaal de eerste keer dus ook op een vreemd terrein met heel veel andere paarden.
ik verbaasde me echt hoe goed hij zich gedroeg zonder rare fratsen :)
oja het is een onderlingen wedstrijd Dressuur,springen en ringsteken.
de dressuur wou ik echt voor gaan en springen en ringsteken was gewoon meer voor het vertrouwen tussen mij en Double

nou hier maar de foto's:

Afbeelding

samen met bokker bontebonte
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en toen kwam het springen aangezien we maar heel af en toe springen en allebij nog nooit een parcours of dubbel sprong hebben gereden was het veel weigeringen en mijn houding klopt niet echt moet meer meegeven met me handen maar we mochten gelukkig wel de parcour afmaken om het gewoon te leren en de jury gaf ook goeie tips.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en wauw wat ben ik trots op hem!!
gewoon een 4e plek met 185 punten met dressuur!!
en ook nog leuke comentaar van de jury wauw ben echt mega trots op hem dat ie gewoon zich gedroeg en hij zijn best deed :D

Afbeelding

en natuurlijk mijn ouders die de helle dag bij me waren om me te steunen en foto's maakte en natuurlijk ook vriendinnen:) ik ben mega trots op iedereen die bij me was!! onze volgende onderlingen wedstrijd hebben we voor 12 okt ingeplant hopelijk doet ie dan ook zijn best en daarna gaan we echt starten of 1 januari :)


dresjoepie

Berichten: 2506
Geregistreerd: 23-11-13

Re: Double zijn eerste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 03:41

Wat leuk zeg !!!!

Ik zou idd een beetje gaan werken aan de houding Is toch echt het begin van paardrijden!!! Op je dressuurfoto zit je op de eerste foto naar voren in je bovenlichaam Met je onderbenen erg ver naar achter De andere foto zit je een beetje in elkaar gezakt

Ga hier eens tijd serieus mee aan de slag misschien wat zit lessen dan zul je merken dat het rijden straks veel makkelijker gaat

Veel succes

trysteffy

Berichten: 3235
Geregistreerd: 31-05-12
Woonplaats: Zwaag

Re: Double zijn eerste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-14 07:44

Ik heb al lessen mijn lesgevster zegt het ook vaak tegen me maar op 1 of andere manier als ik dingen spannend vindt ga ik weer terug naar mijn oude houding. Toen ik klaar was met me proef heeft ze me wel even op me donder gegeven:-p en over mijn benen zeiden ze ook al op het briefje van de jury.


Maar dankje:D

Cheese

Berichten: 817
Geregistreerd: 04-09-13
Woonplaats: Leusden

Re: Double zijn eerste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 09:20

Super meid!
Lekker doorgaan en zelfvertrouwen op doen op wedstrijd :D

Don’t worry, brie happy

trysteffy

Berichten: 3235
Geregistreerd: 31-05-12
Woonplaats: Zwaag

Re: Double zijn eerste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-14 20:56

Dankje wel! Dat wil ik zeker doen en hellemaal met dit paard aangezien hij het allemaal spannend vindt dan ik ook wil ik daar goed mee willen omgaan!

gwen2403
Berichten: 14
Geregistreerd: 10-08-14

Re: Double zijn eerste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 21:24

Ziet er goed uit voor de eerste keer! Ik ben zelf een springruiter, je moet iets minder het paard vasthouden over de sprong en wat meer in je zadel blijven zitten dan erin gaan 'staan' laat maar zeggen. Maar super leuk! Ziet er best netjes uit hoor en een 4e plek helemaal niet verkeerd voor de eerste keer.

trysteffy

Berichten: 3235
Geregistreerd: 31-05-12
Woonplaats: Zwaag

Re: Double zijn eerste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-14 21:40

Dat vondt zelf ook dat mijn handen iets meer mee naar voren mogen en ik heb zelf het idee dat ik leun op die foto's maar tijdens het rijden niet door had. Ja indd ik sta in het zadel ik sprong ook met een dressuur zadel maar mag indd iets meer in het zadel blijven.

Ja ik ben echt mega trots ik zei nog tegen hem als we maar met een lintje thuis komen vindt ik het al goed Hahha en wat kregen we een lintje op de 4e plek ben echt mega trots op hem!

evita13

Berichten: 1159
Geregistreerd: 26-04-10
Woonplaats: hoorn

Re: Double zijn eerste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 12:00

ik ben superrrrr trots op jullie !!! jullie hebben het super gedaan <3

sinds 28-9-20 eigenaar van julius

Evita 16-03-1997 29-6-20 r,i,p **** Flower 23-04-2018 ~04-01-19*r.i.p

trysteffy

Berichten: 3235
Geregistreerd: 31-05-12
Woonplaats: Zwaag

Re: Double zijn eerste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-14 09:28

Thanks Meis! Jullie deden het ook super!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers