Ik ben 3 weken op vakantie geweest en van te voren had ik al besloten dat Floyd doorgereden moest worden.
Omdat ik graag een goede en eerlijke basis wil en ik mezelf er heel erg van bewust ben dat ik dat zelf ook nog moet leren heb ik gevraagd aan een andere pensionklant of hij mijn fjord 3 weken wou rijden. Hij heeft al meerdere paarden opgeleid en ook al veel meer ervaring en kilometers gemaakt als mij. Dus vandaar dat ik de keuze gemaakt heb om hem Floyd door te laten rijden.
Gister en vandaag heb ik er dan ook even opgezeten onder begeleiding van hem. Hij gaat Floyd 2 keer in de week verder rijden nu en mij daarnaast begeleiden.
Voor degene die Floyd nog niet kennen even in het kort:
*Ruin
*1,52m
* v. Ansgar Skellerod. mv. Kaspar
Voor de mensen die onze ontwikkelingen willen volgen, ik post alles op zijn Facebookpagina:
http://www.facebook.nl/fjordfloyd
Tips mogen altijd en daar ben ik heel blij mee hou het wel opbouwend zodat ik er mee verder kan

Verbeterpunten:
*hakken meer uitdrukken
*benen 10 cm naar achter leggen
* Op de eerste foto's handen niet vastzetten op bovenbeen.
*Soms lijkt het of ik mijn rug hol houd hier word aan gewerkt maar door een ongeluk in 2005 zijn de spieren in mijn rug slap geworden en hier ben ik hard mee bezig samen met fysio om dit weer recht te trekken

Nu de foto's
Dit was gister toen ik er weer voor het eerst opzat na 3 weken:
Nageven in het halthouden.

Inzet volte

Draf lange zijde

Draf verruimen (ben stiekem erg trots op dat beentje)

En vandaag:
Volte

Niet zo'n charmante foto maar wil hem wel delen

Nog een keer dezelfde volte

En we hebben ook nog even een sprongetje gemaakt voor de afwisseling