Jolien zal zelf nog wel even haar eigen commentaar erbij posten

Foto's staan niet op volgorde, photobucket heeft ze door elkaar gegooid en weet zelf zo de volgorde niet meer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lithya schreef:Wilde net vragen hoeveel je al
Verdient hebt met het kijken naar de grond. Overigens heb je op de foto waar je echt lacht je nek wel redelijk normaal boven je romp staan.
Biertje van a naar C krijgen gaat je niet ongeschonden lukken![]()
Leuk paard overigens
xAnnouk schreef:Ik ga mee met Jaime_ en om aan te vullen vind ik dat je rechtsom streng bent met je hand.
Kan het mis hebben natuurlijk
Verder vind ik jullie een hele leuke combinatie eigenlijk !! En je hebt een mooi paard onder je kont.
Jaime_ schreef:Eerlijk? ik had er iets meer van verwacht na al jouw rijtechnische commentaar hier op bokt (waar overigens niets mis mee is natuurlijk het is opbouwende kritiek).
Maargoed, zelf weet ik het in theorie ook allemaal heel best maar is in de praktijk toch anders. (m.a.w. in theorie rijdt ik M2, in pratijk nog geen BB) Lijkt me overigens een leuk dier.
Er zijn een aantal basis dingen waar je echt wel meer op moet letten, dat is dus niet alleen je kamelenhoofd(overigens is je kamelenhoofd denk ik een balansprobleem doordat de rest van de houding ook niet geheel correct is). Voor de rest: handen rechtop, duim hoogste punt!, handen gesloten en gedragen houden, houdt qua breedte van de handzetting ongeveer je eigen heupbreedte aan, het lijkt nu heel vriendelijk hoe je toegelvoering is maar schijn bedriegt. Daarnaast schouders terug en wat trotser zitten. Ook meer voorin het zadel gaan zitten. (Beugels even uit, bovenbenen volledig naar achteren leggen dan glij je vanzelf al naar de juiste plek en dan je voet ietsje opwippen in in de beugels laten glijden). Verder lijkt het op sommige foto's alsof je stuurt alsof je fietst. Dus hand naar je toe richting knie, zoals je weet; handen moeten gelijk blijven, richting aangeven door binnenhand van de hals en niet door binnenhand naar je toe. Ach eigenlijk weet je t zelf ook allemaal wel.
Aan oohs en aahs heb je niets, dus alsjeblieft, hier ook een keer n beetje rijtechnisch commentaar voor jou! Succes!
karijn schreef:Rijtechnisch heb ik geen commentaar, je bent je bewust van wat je doet. Je houding vind ik minder. Je geeft aan bij een osteopaat onder behandeling te zijn voor je rug maar dat zie ik niet op de foto's. Wel dat je vanaf je schouders in elkaar duikt. Je schouders komen duidelijk naar voren dus ik ben wel benieuwd waar in je rug het probleem zit. Zo afgaande op je hoofdhouding en schouders denk ik aan een blokkade in je nek.
Verder is het een leuk beestje!