Eerst een korte introductie. Storm is een 9 jarige haflinger van Strizzi van de Heksenketel. Ik ben inmiddels al 4 jaar met veel trots zijn eigenaresse. Storm en ik rijden lekker recreatief maar zijn wel fanatiek met bakwerk en wie weet komt er nog wel eens een startkaart. Om te beginnen post ik 2 foto's uit februari 2011....veel werk aan de winkel hadden we toen nog

Sinds maart sta ik met Storm op een nieuwe stalling en we hebben het er echt heerlijk. Met een groep stalgenoten wilden we wel eens een clinic dagje organiseren en hebben we Danielle van Mierlo gevraagd. Zij vond het erg leuk om de middag bij ons door te brengen.
Waar Storm en ik met rijden vooral nog tegenaan lopen is vooral dat hij erg voorwaarts is en daardoor niet vanuit zijn achterhand loopt. We hebben dus vooral gewerkt aan het werken met kleine ophoudingen waardoor hij echt vanuit de achterhand gaat vertrekken/lopen. Ook moet ik er vooral aan werken dat ik niet te gehaast wil zijn en de tijd moet nemen voor overgangen enz. Heb echt heel veel handige en leerzame tips en trucs mee gekregen waar ik mee verder kan.
En ja.....het is echt dezelfde haflinger

Niet zo'n charmant zit momentje maar wel fijn beenwerk

Galop vinden we nog erg lastig, ik moet vooral proberen mijn rust en ontspanning te blijven behouden, maar daar wordt aan gewerkt

Om af te sluiten nog een drietal foto's van onze eerste dubbele lijnen les en onze grootste hobby....buiten rijden

Lekker buiten

Bedankt voor het kijken!! Een reactie kunnen we zeer waarderen