Mijn vader was gekomen om foto's te maken en daar ben ik erg blij mee! De foto's zijn allemaal van de proef zelf.
Binnenkomen, het eerste rondje was nog wel een beetje spannend!

Gebroken lijn 5 meter:

Galop aanspringen:

Hals strekken:

Stukje doorzitten:

Stappen:

Voor mij is dit echt de mooiste, wat een knap paard!

Ik was best tevreden met de proef! Er zijn altijd wat verbeterpuntjes maar die mag ik niet meer noemen van de omstanders dus ik ben maar gewoon heel tevreden

Dan was er in de middag ook nog een springparcours! Doubie had nog bijna geen springervaring toen ik haar ging rijden en dit zou haar 2e keer parcours rijden worden en eerste keer op wedstrijd! We deden mee bij de 60 cm voor de ervaring maar ze deed het zo goed!!!! We waren foutloos!

Voorronde:

Niet zo netjes maar alsnog wel heel tevreden:

Barrage:

En een filmpje van de voorronde van het springen, in t begin nog allemaal best spannend maar ze was zo braaf!
Ik was dus al super tevreden met een fijne proef en een foutloze voorronde bij het springen maar toen kwam de uitslag!
Doubie en ik zijn clubkampioen dressuur geworden bij de eigen paarden met 199 punten!

En door onze foutloze springronde zijn we uiteindelijk zelfs overall clubkampioen van alle paarden geworden!

Dus zo gingen we na mijn wedstrijddebuut met Doubie met 2 hele grote bekers naar huis!! Ik stuiter nog wel even verder hoor!