Sinds afgelopen zondag ben ik de trotse eigenaresse van een super lief paard genaamd Butterfly, oftewel Buddy.
6 maanden geleden is mijn pony verkocht, en na al die tijd rustig zoeken naar een paard is het Buddy geworden! Zaterdag middag voor het eerst wezen kijken, en 21 uur later stond ze al bij ons op stal. Niets voor ons zo snel te beslissen, maar het kwam er op neer dat ze eigenlijk al verkocht was en er nog erg veel mensen zouden komen deze week, dus we hadden geen keus want anders was ze weg! Maar gelukkig is deze knapperd nu bij mij.

paspoortje:
-Butterfly
-166cm
-KWPN
-2006
-Olivi x Zeoliet
Bud is zelf L1 geweest maar kent de oefeningen van het M1, ook is ze veel buiten gereden. Ikzelf ben M1 geweest met mijn eerste pony die ik hiervoor had. Ons doel samen is om lekker naar de rijvereniging te gaan, voornamelijk dressuurwedstrijden en voor de afwisseling een lekkere buitenrit!
Heb helaas nog geen zadel, vrijdag komt de zadelmaker en hopenlijk zit er wat bij! Deze week helaas door de regen nog niet zo veel kunnen doen, enkel wat longeren maar ze is wel lekker in de wei geweest. Wees lief voor ons, want de foto's zijn dan ook mijn aller eerste rondjes op haar! En daarbij heb ik de afgelopen 6mnd niet/nauwelijks gereden, enkel met paarden kijken.
1)

2)

3)

4)

5)

6)

en nog wat foto'tjes van net uit de trailer, en de eerste morgen in de weide:
7) Net uit de trailer zondag

8) Wat ze vanaf nu het liefste doet op stal, lekker naar buiten kijken!

9) Voor het eerst in de wei, even stoer doen natuurlijk..

10) Vriendjes maken

11)

12)

13)

14) en een afsluiter, dr schattige blik.

Bedankt voor het kijken! Een reactie zou leuk zijn.
! Heel veel plezier met jullie 2tjes!
Maar dat gaat wel lukken denk ik zo!
Héél veel plezier ermee!