Afgelopen weekend ben ik ook met Goya, mijn andalusier van 20 gestart in de WE1. Super leuke ervaring, zijn 6e geworden van de 19! Helemaal trots!Losrijden:Proef:Trail, bruggetjeKan optillen:Pion omzetten:Stok meenemen voor ringsteken:Ringsteken:Stok terug zetten:
Dankje!Ja, die is geweldig he! Goya zette zijn neus daarna ook mooi op het tafeltje zo van: Daar moet hij staan baas
Héél leuk! Ik vind op de site geen agenda voor de komende wedstrijden, klopt dat? Lijkt me leuk om eens te gaan kijken.
Wat leuk zeg, zoiets zou ik ook nog wel eens aan mee willen doen.Is weer eens wat anders dan dressuur rijden.Zal hier wel niet in de buurt zijn, zulke dingen.
Jullie waren een plezier om naar te kijken Mijn complimenten voor de rust waarmee jullie de baan rond gingen bij de stijltrail
Anoli schreef:Jullie waren een plezier om naar te kijken Mijn complimenten voor de rust waarmee jullie de baan rond gingen bij de stijltrail Dankje!Wat leuk om te horen!
Thnx!Haha, in Juli nog niet, ik kon alleen vrijdags vrij krijgen, zaterdags en zondags helaas niet. De WE1 is op vrijdag, dus dan nog maar een keer in WE1 starten. Maar daarna wel hoor!