sanne1992 schreef:Maar voor een 4 jarige heb je echt een super braaf (en super knap) paard lopen

Bedankt. Hij is idd erg zoet.
loez schreef:Wat leuk zeg! Braaf dier!
Dank je wel.
_Lorette_ schreef:Wat eerlijk, zo'n braaf dier! En nog maar 4 jaar

Super he Lorette, het scheelt wel dat hij op een actieve boerderij staat. Hij heeft al veel gezien.
ju1982 schreef:Super braaf! Erg leuk om te zien!
En wat een gaaf hoofdstel,is dat een bitloze van Rambo (die je dus ook met bit kan gebruiken)?
Dank je. Dit is competion uitvoering, dus niet bitloos te gebruiken. Deze is smaller en oogt wat chiquer.
Rije schreef:Mooie Micklem en zeker ook mooi paard, en wat braaaaaf voor zo'n jonkie!!!
Kijk wel uit bij het hek dat je nooit het touw en je teugels in één hand pakt! Als ie toch schrikt en gaat rennen heb je kans op hele vervelende ongelukken. Toch eerst de hulpen voor het achterwaarts en zijwaarts erop proberen te zetten én rijden met één hand om het hek op een veilige manier te kunnen doen

Aan de hand kun je het natuurlijk ook al oefenen, diezelfde manoeuvres kun je dan weer onder zadel gaan herhalen.
Bedankt. Dat gebeurde vooral in het overpakken wel. Uiteindelijk heb ik de zweep weggelegd en heb het opgelost door het touw voorlangs zijn hals in de andere hand over te nemen. Belangrijkste les voor hem met dit stukje was halt is halthouden met 4 voeten aan de grond en wachten ondanks dat ik alle kant op hing. Zijn ergste reactie op het touw was wegstappen, door de teugel heen. Het touw heb ik een paar keer laten vallen en heb het weer gepakt om verder te gaan.
A_man schreef:gave de bois pony zoals allemaal van hun !
en wat doet die het braaf !
Mag ik vragen hoe die reageert op het hoofdstel en waarom je voor deze heb gekozen ?
ik heb een dpony die nogal gevoelig is in zijn mond..
Hij was heel onrustig op de aanleuning, ongeacht wat voor bit ik er in hing. Met dit hoofdstel was de aanleuning na 3 keer rijden wel goed. Voor mij reden om er mee te blijven rijden.
eldora1 schreef:Ik vind je pony zo leuk!
Prachtig kleurtje! Volgens mij zijn alle don cremello pony's top bewegers, hebben mooie kleurtjes en een goude karakter.
Wees maar trost op je pony! Hij doet het het super, knap dat hij al zo 'mak' is op die leeftijd

Dank je. Het mooiste is een kruising van new forest X Don Cremello
en dan in een E-maat.