In de zomer van 2012 had mijn dochter haar 1e les. Ze kreeg van ons ponyles voor haar 10e verjaardag en, oh wat was ze blij. Na een half jaar les kregen we de mogelijkheid om 1 van de pony's te leasen en het 'echte' werk begon. Toen in oktober 2013 de manege sloot besloten wij om dan een eigen pony te kopen ipv 1 te geven voor haar 12e verjaardag. En zo kwam Sacha Rosso in ons leven. Pracht van een 4jarige ruin, mooie E pony waar ze nog op kon door groeien

echter Sacha is jong en moest nog doorgereden worden. Dus mijn 15 jarige nichtje die M2 rijdt lief aan gekeken en die wilde niks liever als een groene pony trainen en alles leren. Sacha is goed opgevoed en is braaf op de trailer, bij de hoefsmid en in de hand. Dochterlief kan alles met hem.
Maar meestal was dochter onzeker en wat angstig omdat Sacha jong is en een hoop nog niet snapte. Dus alleen privelessen en zitlessen gedaan in de afgelopen maanden.
En eindelijk is het vertrouwen weer wat terug

Ze rijdt niet perfect. Ze rijdt geen Z en de combinatie is ook nog niet B klaar maar ze rijdt netjes voor het feit dat ze anderhalf jaar rijdt. En dat wilde ik even showen

Inmiddels is Sacha in februari gemeten op 1.52 op 4 jarige leeftijd. Ben benieuwd hoe groot hij uiteindelijk wordt