Zoë is een kruising quarter X tinker die in juni 4 wordt. Ze is sinds half oktober onder het zadel, maar met veel rust tussendoor heb ik er nu zo'n 25 keer op gezeten.
We hebben in de tussentijd veel getraind aan de pessoa en met balkjes en sinds afgelopen donderdag ook een hele fijne instructrice gevonden waar we nu 1 keer in de 2 weken gaan lessen!
Sinds mijn vorige topic hebben we een ander zadel wat voor mijn houding al beter is. Uiteraard is deze nog niet perfect en daar ben ik me ook zeker van bewust. Ik zie dat er voornamelijk foto's van linksom zijn, uiteraard hebben we ook rechtsom gereden! Dank aan balou_k voor de foto's

Ik probeer met rijden wel contact te houden met de mond, maar naast het sturen vraag ik nog niks van d'r. Als ze zakt met haar hoofd is dat omdat ze dat zelf aanbied en hier beloon ik haar ook voor. Ik wil haar graag eerst meer voorwaarts, in balans en recht hebben want dan komt het nageven vanzelf

Ik sta open voor kritiek, tips etc zolang het maar onderbouwd wordt

Op deze foto zie je mijn probleem erg goed, mijn handen. Ik moet er continue om denken dat ik deze netjes draag en voor me hou. Je ziet hier ook goed dat ik haar daardoor belemmer in de mond waardoor ze wat terugvalt en d'r hoofd meer omhoog doet.

Tsjah, poonie was gekke bekken aan het trekken en toen ging ik maar mee doen

Vrolijk koppie

Deze foto vind ik zelf een erg fijn beeld geven

En dan een primeurtje qua foto's, 1e galopsfoto's

Blije koppies (wel contact blijven houden met m'n binnenteugel)

D'r knappe koppie

Bedankt voor het kijken!